Skip to content
April 16, 2010 / Andrei Monenciu

Cum sa instalezi Windows 7 de pe un stick USB

UPDATE: am gasit link-urile bune pt windows 7 lite si activation key. Windows-ul poate fi downloadat de aici, iar loaderul de activare de aici.

Asa arata Windows 7 Lite pe micutul Asus Eee PC. Am instalat Windows 7 Lite fiindca eram satul pana peste cap de XP + e mai usor sa instalezi de pe stick USB un Windows 7 decat Windows XP. Sistemul de operare se misca destul de bine, mi-a recunoscut pana si webcamul incorporat, are toate gadget-urile caracteristice Windows-ului 7, dar au fost scoase jocurile si tema Aero. Consuma cam 300 de RAM si nu-mi face probleme cu toate ca micutul netbook are un hard de 4 gb + card SD de 4 gb.

Eu mi-am instalat versiunea Windows 7 RTM X86 Core, versiune care am downloadat-o de aici + mai aveti nevoie si de loaderul de activare, care poate fi downloadat de aici. Loaderul va fi instalat dupa  ce instalati Windowsul. Cei care doresc sa instaleze Windows 7 sau Vista (nu sugerez Vista de nici o culoare), va trebui sa urmariti urmatorii pasi:

1. introduceti flash-ul USB in computer

2. mergeti la Start ->Run -> cmd

3. tastati DISKPART

4. tastati LIST DISK

5. flash-ul e de obice DISK 1 asa ca tastati:

SELECT DISK 1

CLEAN

CREATE PARTITION PRIMARY

SELECT PARTITION 1

ACTIVE

FORMAT FS=NTFS

ASSIGN

EXIT

6. creati o imagine cu windows 7 lite folosind Power ISO sau oricare alt program de acest gen, dati MOUNT la imaginea respectiva si va uitat in My Computer sa vedeti ce litera are flash-ul si CD-ul cu imaginea de Windows 7

7. tastati G: CD BOOT si apasati Enter. G reprezinta imaginea montata al Windows-ului 7

8. tastati CD BOOT dupa care tastati BOOTSECT.EXE /NT60 H:

H reprezinta partitia destinata flash-ului de pe care veti instala Windows 7

9. copiati Windows 7 si loaderul de activare pe flash. Sugerez sa selectati safely remove inainte de a scoate flash-ul din computer!

10. introduce flash-ul in computerul dorit si selectati sa booteze de pe flash si in aproximativ 15 minute ar trebui sa aveti windowsul instalat

PS 1 Informatiile le-am luat si eu de pe site-ul intowindows, dar a fost testat si merge fara probleme. Pentru nelamuriri puteti lasa comentarii si sunt sigur ca vom gasi o solutie.

PS 2 ms Seba pentru tracke-rul btjunkie.org, nu stiam de el

One Comment

Leave a Comment
  1. instalare windows / Mar 16 2014 2:13 pm

    useful information about the Cum sa instalezi Windows 7 de pe un stick USB..

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

