Skip to content
June 24, 2008 / Andrei Monenciu

Uite-ma si pe mine…

Eu ascult destul de multa muzica, am observat ca toti au un intro la albumul lor asa ca m-am gandit sa-mi fac si eu un intro la blog. Da, am facut-o si pe asta, mi-am facut un blog personal. De mult vroiam sa fac asta, imediat dupa ce am lansat blogul http://www.celmaitaredinparcare.ro, dar am zis ca nu am timp sa imi adun gandurile, dar am reusit cu timpul sa ma gandesc mai specific asa ca a aparut si ideea de blogul lui Monciu,

Aici voi scrie chestii care mi se vor intampla prin Anglia, ganduri razlete care imi vor trece prin cap, dezbateri socialo-teologice si pur si simplu orice voi considera eu ca are rost sa postez pe blog. Nu va avea nimic de-a face cu cel auto, aici vin cei care sunt curiosi sa discute anumite lucruri sau pur si simplu doresc sa afle ce am mai facut eu in ultimul timp.

PS Nu ma voi stresa prea mult cu designul, nu de alta dar nu voi avea timp si nici momentan nu am, voi vedea cu timpul.

One Comment

Leave a Comment
  1. chrina / Jun 25 2008 12:43 pm

    bun venit Monciule!!!!e ok cu designul…. ne vom uita la continut! cel putin eu 🙂

Leave a Reply

