Skip to content
June 25, 2008 / Andrei Monenciu

Unde’s Doamne zilele?

Azi ma gandeam ca timpul trece mult prea repede pe langa noi, sau ma rog eu il simt ca trece extrem de repede pt mine. Am crescut, faculta, job, prieteni cand avem timp, fiecre cu ale lui. Mi-am dat seama ca timpul merge mai departe, depinde de noi daca ne tinem de el sau alegem sa ramanem in urma…

Timpul trece nu? Nu avem cum sa-i oprim inaintarea, deci ce ramane de facut? Singurul lucru nobil ar fi sa facem ca viata, respectiv timpul care a trecut sa merite traite, pe scurt sa lasam ceva in urma noastra. Eu am observat ca fata de anul trecut de ex sunt mult mai stresat, cu toate ca anul trecut aveam BAC-ul, iar acum mai a 1 singur examen, pe scurt viata isi schimba ritmul alarmant de repede, trebuie sa fii rapid sa tii pasul.

Eu unul m-am decis sa investesc in lucruri care merita investite si vorba aia sa traiesc in prezent. Este o vorba in engleza care imi place mult, dar din pacate nu o stiu exact, suna cam asa: “the past is history, the future is unknown, right now is a gift, that’s why we call it the present”. Stiu stiu nu e chiar asa, dar am parafrazat.

O piesa care te intreaba: unde’s Doamne zilele:

PAVEL STRATAN – COPILARIA…

4 Comments

Leave a Comment
  1. Ema / Jun 25 2008 8:20 pm

    Citatul e: “Yesterday is history, tomorrow’s a mystery, today is a gift, that’s why it’s called the present.”
    Nu am pus citatul ca sa te corectez, ci doar sa-l afli cum e de fapt 🙂
    Eu am auzit citatul acesta in Kung-Fu Panda, un desene animat tare misto and funny, iar acest citat mi s-a imprimat puternic pe creier.
    In ceea ce priveste timpul eu am invatat ca desi e foarte greu uneori sa lasi trecutul unde-i e locul (in spate), totusi trebuie sa invat din el, sa-l las in urma mea, si sa traiesc in prezent, sperand (a se intelege avand credinta) pentru viitor.

  2. monciu / Jun 25 2008 8:36 pm

    multumesc Ema, si eu l-am auzit acolo si mi se pare ft tare, din pacate era 1 noaptea cand am vazut filmul si nu am mai retinut exact ms acuma stiu. Sa stii ca sunt de acord cu tine, trebuie sa inveti din trecut, dar daca te uiti prea ult in directia aia risti sa traiesti acolo 🙂

  3. chrina / Jun 27 2008 11:08 pm

    … stii tu cum e timpul meu? Luni simt ca parca dureaza o vesnicie pana vineri, iar weekendul trece uimitor de repede. Valoarea subiectiva a timpului nu o putem nega, dar asa cum zici, daca tot trece sa avem grija sa nu treaca degeaba ! 🙂

  4. monciu / Jun 28 2008 3:03 am

    pai la mine aproximativ ultimul an desi a fost cam “jucaus” a trecut extrem de repede, deja am 2 restante si 1 an de faculta incheiat 🙂 + cate bonusuri adiacente

Leave a Reply

