Skip to content
June 26, 2008 / Andrei Monenciu

Au iesit otomanii

Pana si femeile se uita la Euro, cum sa nu ma uit si eu cu toate ca Romania a luat-o in bornau si a plecat acasa. Ieri printre problemele celor de la TVR am vazut si eu meciul Turcia-Germania, sau Germania-Turcia, indiferent de ordine, Germania a castigat si otomanii au plecat acasa, cu al lor antrenor imparat.

Pot sa spun ca inainte de meci am declarat ca meciul se va termina cu un egal de aici rezultand prelungiri care se vor termina cu penalty. Uite nah ca nu a fost asa, era sa fie dar nu a fost. Cu toate ca Turcia a facut un meci bestial ,germanii le-a dat clasa fructificand niste faze bine construite (cum erau masinile germane pe vremuri). Eu doream sa castige Turcia, dar se pare ca Allah nu a fost de partea noastra.

A fost un meci foarte reusit, mi-a placut ce a zis comentatorul, cine a fentat fotbalul a iesit, acum s joaca fotbal, doar sunt semifinale. Un meci reusit zic eu, a meritat vizionat (cand era difuzat). Cand ma gandesc la meciul de diseara, nu am cum sa nu ma gandesc ca Rusia e destul de aproape de noi, daca pierde s-ar putea sa ne trimita un Fat Boy (bomba atomica) catre noi, ca noah numa noi nu suntem in stare sa ne aparam.

Hai Romania….tineti cu Spania, nu de alta, dar ei au “oleaca” de galben pe ei si-si latini ca mine.

PS sa nu uitam pentru ce sunt vestiti turcii, pe langa fotbalul de care a dat dovada anul acesta:

2 Comments

Leave a Comment
  1. chrina / Jun 27 2008 11:05 pm

    Andrew… ai stat cam prost cu pronosticurile la euro de data asta, lasa poate o iti ies mai bine la mondiale :))

  2. monciu / Jun 28 2008 3:02 am

    ft prost chiar, eu speram la o finala portugalia-olanda, nu-i corect Rusia a mai jucat cu Spania…trebuia sa joace cineva care nu o mai jucat 😛

Leave a Reply

