Skip to content
June 26, 2008 / Andrei Monenciu

Statusurile de mess

Nu pot sa inteleg multe lucruri, dar un lucru peste care nu pot sa trec sunt statusurile de Messenger de genul asta :” sunt supi, nu-mi mai pasa, sunt ff suparat, nu am chef de nimeni, invisible, sunt available, pentru putin timp, lasa-ma in pace…etc”…

As vrea sa-i inteleg dar nu pot, adica faceam si eu chestii de genul prin gimnaziu, dar mi-a trecut, se numeste sa cresti, implicit sa te maturizezi putin. Stiu ca e fain sa te caute lumea pe mess sa te intrebe care-i baiul si dinastea, dar nu se fac fae dinastea…s-au scris multe despre statusuri, s-au facut chiar site-uri cu statusuri pe categorii: romantice, suparate, faine, comice, bla bla…

E bine ce se zice ca generatia actuala e una Hi5 cu sute de poze si cu messul unde aburesti oamenii agatati pe Hi5.

16 Comments

Leave a Comment
  1. semyaza / Jun 26 2008 4:14 pm

    defapt ii un tipat dupa cineva, dupa bagare de seama, dupa a fi observat.

    ii frumos in ultimu timp sa postezi in victima, sa fi o victima, si ceilalti sa fie tirani ceea ce nu stiu aprecia binele si valoarea ta exacta.

  2. Carcotasu / Jun 26 2008 4:36 pm

    stiu si eu pe cineva care a apelat la un status dintr-asta DRAMATIC dar nu am sa-i spun numele. Status: Vreau sa ma sinucid! Si cica era pocait, botezat cu Duhul Sfant! Am vrut sa intru pe el si sa ii spun: N-ai tu atata minte! Dar n-am facut-o…

  3. monciu / Jun 26 2008 4:38 pm

    adevarul e ca toti au uneori si eu tendinta de a fi mai depresiv sau mai trist, dar asta nu inseamna ca pui status, mai tre si sa ne maturizam nu?

  4. manu / Jun 26 2008 5:01 pm

    Eu i-aş fi făcut cadou nişte sfori :))

    Normal că toţi avem momentele noastre, nu eşti om dacă nu le ai, dacă şi Isus le-a avut, nu le-om avea noi?

    A-ţi pune ceva la status e echivalent cu a sta pe stradă cu o pancardă pe care să scrie ceea ce ai la status.
    Te văd toţi prietenii tăi, ştiu că tu ai scris, iar dacă-l mai şi colorezi, e clar.

    Nu înţeleg de ce unii numa nu acceptă comparaţiile astea. Aşa cum şi pozele de hi5 sunt ca şi cum le-ai lipi pe afişiere prin oraş. Toată lumea le poate vedea la liber.

    Da, strigă atenţie. Recunosc că dacă cunosc persona respectivă, intru şi vorbesc. Fiecare cu slăbiciunile lui.

  5. brontozaurel / Jun 27 2008 1:43 pm

    “pentru putin timp” sau ceva asemanator stiu ca mai am si eu din cand in cand… si cateodata ma gandesc ca probabil ar trebui sa-mi fac un dictionar explicativ al statusurilor =))

    statusul ala e o cantitate mai mare de informatie concentrata in cateva cuvinte si… mda, cei care vad statusul nu au capacitatea de a citi gandurile

    chestii de genul “sunt supi” nu mi-as pune in nici un caz la status :))

  6. monciu / Jun 27 2008 3:20 pm

    Dar nu inteleg nii statusurile de genu…sunt busy, come on daca ai fi busy ai fi online numa cu cine ai ce vb, su ai fi invisible nuh?

    @Brontozaurel…cand iti faci iti sugerez sa-l publici s-ar putea ca lumea sa se regaseasca in el 🙂

  7. chrina / Jun 27 2008 11:03 pm

    Ai uitat sa mentionezi statusuri gen : dorm.. nu ma trezi ” :))

  8. monciu / Jun 28 2008 3:00 am

    ioai daca as sti cate am uitat :), mai sunt cele de genul: nu sunt aici, suna-ma pe mobil daca e imp…si alte cele

  9. brontozaurel / Jun 28 2008 4:59 am

    so I did… “dictionarul”, sau, na, in fine, macar o tentativa.

    uite, de exemplu, eu nu stau pe invisible aproape niciodata. busy l-am explicat in lista.

    nu sunt aici, suna-ma pe mobil… mie mi se par ok. nu sunt aici am avut si eu, suna-ma pe mobil nu m-a traznit prin cap sa-mi pun vreodata. e un fel de a semnaliza ca nu rapund atunci cand plec ceva mai mult timp si calculatorul si messengerul le las deschise din diverse motive (primesc niste fisiere mari pe mess, e si tati online si daca ma vede pe mine ca ies iese si el… asa ca daca nu ies si are ceva sa-mi spuna, el scrie acolo, nu se descurajaza daca nu raspund, eu citesc atunci cand ma intorc)

    mi s-a intamplat si sa adorm de-a binelea cu messengeru deschis, dar din pacate nu ma avertizeaza niciodata somnu’ cand ma ia ca sa apuc sa modific statusul 🙂

    anapoda mi se par cele de genul “cine are pofta de mine in noaptea asta?”, “sunt doolce, vrei sa musti?”, linkuri catre poze de hi5 in care persoana respectiva incearca sa para cat mai… nu stiu exact cum vrea sa para, dar mie imi pare penibila

  10. monciu / Jun 28 2008 9:40 am

    pe tine te voi numi o exceptie 😀

  11. bloggeri obositi / Jul 13 2008 11:07 pm

    asa de rau va plictisiti sau chiar nu gasiti alte subiecte pt bloguri ? penibil
    “nu ma cobor la mintea voastra ca ajung la petrol”
    nb

  12. monciu / Jul 13 2008 11:20 pm

    mai daca te uiti mai bine pe blog nu sunt plictist deloc, am si alte chestii :), am scis si in articol ca sti ca s-a mai discutat, dar nu puteam sa ma abtin sa nu zic ceva legat de statusuri

  13. AlecS / Aug 30 2008 12:58 pm

    Nah zicetzi`mi sh mie pentru ce sunt facut STATUSURILE ? 🙂

  14. s!m / Apr 30 2009 10:16 pm

    nush dece dar la inceput nu te ubeam creddeam ca imi bat jok….dar cu timpul am vazut ca din toate astea am inceput sa ma indragostesc de tine…dupa ce neam desp…nu ma gandeam la nimneni si la nimik doar ca intro buna zi sa vi din nou…la mine si sa fim ca la icneput:((:((..te ubx…macar daca ai sti

  15. deea / Jan 23 2010 10:23 pm

    fratilor nu va inteleg!!e treaba lor daka siau pus satusurile astea…adika c va doare p voi?vor sa stye lumea cas suparatii si sa nui streseze!!nui un capat d tara..in fine nu cred ca voi nu vati pus makar odata “sunt supi”..in fine…..am fost cam dura?

  16. monciu / Jan 25 2010 4:05 pm

    eu nu am pus niciodata “sunt supi” 😀

Leave a Reply

