Skip to content
June 28, 2008 / Andrei Monenciu

Inca o noapte…si inca o…

Acum e aproximativ 4 dimineata, afara e racoare, in mine la fel. Mi-am dat seama dupa vreo 6 h de Pro Evolution Soccer 2008 ca sunt mandru si ca nu-mi place sa pierd. Mi-am mai dat seama ca maine voi pleca, si ca maine la ora asta va trebui sa le explic celor de la aeroport de ce am eu conserve in bagaj…

Revenind la ideea de mandrie, e una sa stii ca esti mandru si e alta sa realizezi asta, cand stii ca esti mandru parca ti-e k sa treci peste, dar cand realizezi…e de rau iti dai seama ca nu-ti place starea asta, deci pe cand vin din Anglia am 2 scopuri: sa nu mai fiu atat de mandru si sa joc mai bine.

Mda in 29 iune voi fi in Anglia, loc unde cand am inceput facultatea nici nu ma gandeam ca poate fi posibil. Daca as fi fost intrebat ce as face vara asta acum 1 an as fi spus: strand, cu iubita, fotbal, prieteni si poate ceva de lucru. Se pare ca de fapt e single, Anglia, blogging, ciuciu strand si restu mai vad pe parcurs.

M-am gandit la o melodie asa mai de going away:

Leave a Reply

