Skip to content
July 13, 2008 / Andrei Monenciu

O zi oarecare…din Anglia (eram optimist fiindca eram la inceput)

Mda…am ajuns si in Anglia, cu avionul a fost k, la aeroport tipa s-a uitat ciudat la mine si mi-a mai cerut un act de identitate, i-am dat buletinul( de parca la 14 ani seaman mai bine cu mine decat in pasaportul facut in primavara). In Anglia e frig da bine, tinand cont ca in Romania este ft cald. E ciudat sa vezi oamenii cum conduc pe dreapta, am si vazut deja un accident pe autostrada. Femei multe la volan, rulote peste tot, masini noi si vechi care circula armonios impreuna. In Anglia omul isi schimba masina fiindca vrea, nu fiindca se strica si nu o mai poate folosi.

E fain pe aici, am reusit sa rezolvam sa stam intr-o rulota, deci avem propria bucatarie, iar eu am camera mea. Mancarea e cam nasoala, nu prea are gust, deocamdata ma mentin pe lapte si cereale, paine cu sunca si oua prajite, dar a facut Paul niste raviolli deci e k. Stau intr-o tabara cu polonezi, bulgari si inca o gramada de oameni care au venit in Anglia, dar nu stiu vorbi engleza.

Azi 2 iulie a fost prima zi de lucru, nu prea misto sincer, m-a rupt la spate de numa, cu greu scriu si postul acesta. Se pare ca am prins acent de bucurestean sau bistritean, inca nu-mi dau seama, important e ca vorbesc corect limba romana si si cu engleza ma descurc.

In ultimile zile imi bat capul sa-mi fac abonament la net ( se pare ca sunt nevoit sa fraudez ceva provider de aici, sper sa nu ma caute in Romania dupa ce plec). Mai vreau si sa-mi iau bicicleta si un telefon. Eu am scriis postul acesta azi, dar cine stie cand reusesc sa-l pun pe net.

Mi-am luat adator deci am laptopul operational. Am citit si Biblia azi, stiu ca trebuia mai demult,, dar mai bine mai tarziiu decat niciodata nu? Oricum incerc sa citesc zilnic, fiindca doar El ma poate ajuta aici, nu de alta dar ma simt cam ciudat intre atatia betivani si fumatori.

Ma pun sa ascult ceva muzica si o sa ma culc, maine incepe o noua zi, sper ca va fi mai buna decat asta de azi. Ah apropo, imi placea si in Romania, dar sunt sigur ca-mi va pica bine experianta asta, aveti grija de voi k? Incerc sa fraudez Vodafone-ul cat mai repede.

4 Comments

Leave a Comment
  1. Carcotasu / Jul 13 2008 9:53 pm

    Iti sta super cu barba… te face mai matur…:)

  2. monciu / Jul 13 2008 10:17 pm

    mah multumesc, sa vezi ca dupa ce m-am barbierit nu ma mai saluta lumea fiindca nu ma recunosteau :)), ce face o barba de 3 saptamani din om 😀

  3. scafandrul / Jul 13 2008 11:04 pm

    tinere,ft bine ca ai fost optimist din prima zi, eu am fost terminat inainte sa merg:))

  4. monciu / Jul 13 2008 11:13 pm

    prietene tinand cont ca acuma is in romania, optimisul nu a fost de ajuns :))

Leave a Reply

