Skip to content
July 16, 2008 / Andrei Monenciu

Povestea cu Anglia

Trebuia s-o fac si pe asta, nu puteam sa nu descriu cum a fost experienta mea prin Anglia, mai ales daca tot am revenit acasa. Dupa cum majoritatea stiu experienta mea din Anglia s-a rezumat la 2 saptamani, 1 de lucru si 1 de relaxare. Lucrul a fost cam aiurea de aia m-am rezumat doar la 1 saptamana in care mi-am scos banii.

Am stat intr-o rulota mare, propria camera, am avut si Tv si living si aragaz si frigider, practic cam tot ce trebuia, am vazut acolo 2 episioade din Top Gear care mi-au placut mult mai ales stiind ca era noua seria si ca seria din Romania e cu 2 ani in urma.

Anglia e o tara ft tare economic dar ft nasoala meteorologic, masini faine, case frumoase si aranjate, englezi cam necizelati care isi rodeau unghiile in Ferrari si in Porsche. Parcuri misto, la ei un parc inseamna cateva hectare bune de verdeata si cam tot ce ai nevoie pentru recreere. Mancarea a fost cam fara gust, dar noroc cu laptele si cerealele.

Am vazut Birmingham-ul si Hereford, 2 orase foarte frumoase. In Anglia wireless-ul free e ceva tabu, iar de hotspoturi ce sa mai vb, nu sunt nici macar in aeroporturi. Netul in aeroport e 1 lira 10 minute, misto nu? ft misto mai ales cand stai 12 h in aeroport si de plictiseala ma uit la “Shall we dance” film luat de la un tip care era cika dansator (gaysh dar noah).

Cu avionul a fost misto, e frumoasa lumea de sus, cand am venit inapoi am adormit cu castile in urechi si stewardessa si domnisoara de langa mine ma zgaltaiau sa ma trezesc fiindca aterizam si trebuia sa-mi pun centura.

Din Budapesta e greu sa vii in Oradea daca nu ai bilet de bus, cum eu nu am avut numa o rugaciunea scurta m-a ajutat, am primit un drum spre casa de la un sofer care avea 1 loc liber in microbus (20 de euro) dar fericirea mea priceless.

Anglia frig, Romania cald, diferenta enorma, dar parca e faina si Romania pe racoare cum e acum la mine in camera. Si am incalecat pe-o sa si am mancat o capsuna din Anglia si nu am spus nici o minciuna.

PS cred ca e cel mai lung articol ever.

7 Comments

Leave a Comment
  1. corx / Jul 19 2008 5:07 pm

    🙂 welcome home andrew. ti-am zis eu..macar ai incercat..decat nimica:)

  2. Adi / Jul 20 2008 4:00 pm

    Te-ai calit Andrei… tre sa te vad cum arati… sa vii dupa Dvd-rom 🙂

  3. soul / Apr 9 2009 4:44 pm

    ..dar daca ai fi stat mai mult de-atat, te asigur ca te-ai fi obisnuit cu multe chestii (mancarea.. chinese take away pot considera bunatatea suprema in mancarea ce se serveste in anglia), si ai fi observat mult mai multe ;-). De hotspot-uri, nu stiu ce sa zic. Eu, in Plymouth, am avut internet in parc. Si nu oricum. Am si facut un test de viteza, mi-a iesit la 15 mega download si 1 mega upload. Pacat ca nu ma tinea bateria mai mult de 5 ore. Cu vremea e foarte nasola, da. 5 zile pe saptamana ploua, si 2 soare. Foarte rar ajungi sa vezi o saptamana intreaga de soare. Foarte. Porsche la ei, ca la noi Pisicutzele. Ferrari (cel putin in Plymouth), pana acum am vazut doar 3. Oricum e o ‘placere’ sa vezi babutze in DB9 sau SLR-uri 😉 . Viata in Anglia, pot spune, e destul de usoara si frumoasa.. daca reusesti sa tregi peste un prag EXTREM de dificil.

  4. monciu / May 25 2009 9:58 pm

    cred ca e tara ideala din punct de vedere economic. Acolo oricine poate trai decent, asta mi-a placut. Au de toate pentru toti.

  5. Cristina / Sep 19 2009 1:30 pm

    Si chiar nu intentionezi sa mai mergi ??

  6. monciu / Sep 21 2009 7:29 pm

    m-as duce sigur, dar la un job mai k 🙂

  7. diana / Sep 29 2011 6:52 pm

    Am inteles ca e aiurea vremea…dar ca merita pentru decenta vietii. Sotul meu e acolo de cateva luni. Desi am un loc de munca bun in Romania, voi lua copiii si vom pleca. Romania nu va ajunge nici intr-o suta de ani sa ne ofere o viata mai buna…iar atat nu vom trai. Asa ca…alegerea e clara. Sa vedem cum va fi adaptarea. Cautam informatii si pareri si…
    Mi-a placut cum ai scris despre tara asta.

Leave a Reply

