Skip to content
July 29, 2008 / Andrei Monenciu

O barca= moarte

In mod evident nu eram noi cei din poza, noi eram prea ocupati sa supravietuim. Una dintre activitati a fost raftng-ul, activitate care a decurs foarte fain pana cand am urcat intr-o barca mai mica decat credeam noi si pana cand crisul a crescut atat in adancime cat si in viteza. Oricum a fost o experienta plina de adrenalina, dar si plina de emotii.

Am fost 6 protagonisti implicati in aceasta aventura: George, Ioana, Sorin, Daria, Georgiana si eu. Partea funny a incepput de cand eu cu Soso am observat ca nu avem loc sa vaslim. Crisul mare si murdar din cauza ploii parea foarte funny pana in moentul in care am dat intr-o stanca care ne-as rasturnat barca.

De atunci lucrurile s-au complicat, am cazut toti sub apa, barca era intoarsa, iar eu pluteam pe undeva pe sub apa, ma gandeam ca is sanse s nu ies afara, dar daca nu pot eu, oare cum se descurca fetele…Apa murdara stanci, vazand ca apa este ft mare si nu am sanse sa ies am mai stat sub apa, iar cand am vrut sa ies cineva m-a apasat pe cap sa iasa. Atunci m-am gandit, ce misto eu ma chinui sa ies si tu ma apesi pe cap.

Cand am iesit afara nu mai era nimeni pe afara si am trecut pe partea cealalta a barcii sa-i caut si eram toti pana la urma. Ne-am tnut de barca, am ajutat fetele fiecare cum am putut si la apa mica ne-am urcat in barca. Singura problema era ca ne-am pierdut papucii si vaslele, am ramas doar cu o vasla. Ne-a dus crisul, ca vasla nu era foarte folositoare, dar pana la urma am reusit sa ajungem la mal, toti am fost k pana la urma.

Tinand cont ca asta e a 2-a oara cand am fost foarte aproape de moarte in apa, nu pot sa nu ma gandesc:”oarce incearca Dumnezeu sa-mi spuna ceva?” Cred ca voi vedea cu timpul.

9 Comments

Leave a Comment
  1. George / Jul 29 2008 8:28 pm

    ..clar nu suntem noi cei din poza ..aia is prea bine echipati..veste,casti,etc…aia nu stiu ce`i aia adrenalina:))

  2. monciu / Jul 29 2008 8:48 pm

    ce-i aia casca? ce-i aia vesta? noi eram in papuci tanga si sandale pe acolo :)) cu gandul sa nici nu ne udam macar 😀

  3. alin / Jul 30 2008 7:30 am

    Mah..cred ca Domnu’ zice sa nu iti bagi nasu unde nu iti fierbe oala :). Ce cautati voi 6 intr-o barcutza mica :)). Hai ca a fost tare povestea….sa nu mai faci de-astea :).

  4. monciu / Jul 30 2008 7:32 am

    nu mai fac, nu de alta dar nu mai am concediu anul asta :))

  5. brontozaurel / Jul 30 2008 1:11 pm

    Eu ma bucur ca s-a terminat totul cu bine si ca acum ai ramas cu niste amintiri deosebite 🙂

  6. monciu / Jul 30 2008 1:40 pm

    ma crezi ca as face-o inca 1 data daca ar fi sa aleg? Singurul lucru care l-as schimba ar fi sa tin de vasla ca sa putem merge mai departe dupa ce ne rasturnam 🙂

  7. George / Jul 30 2008 10:41 pm

    si sa fi sigur ca nu moare nimeni,nu?:))…sau sa fiu mai rau..sa fim numa baieti in barca:P

  8. monciu / Jul 30 2008 11:47 pm

    nu ai fost rau, ai fost sincer mai :)) ( si eu la fel )

  9. Ioana / Aug 20 2008 2:05 pm

    ba:)) daca nu eram noi unde mai era distractia? ce mai povesteai tu andrei.?si le`am salvat pe fete:)) cand l`am vazut pe soso in apa am zis ” Doamne Tu esti?” si m`o salvat:))

Leave a Reply

