Skip to content
July 30, 2008 / Andrei Monenciu

Get Smart

Azi merg si eu la film, ma duc sa vad filmul Get Smart, de mult tot am vrut sa-l vad. Am avut de ales intre Hancock si Get Smart, azi e randul lui Get Smart si sapt viitoare cred ca va fi randul lui Hancock. E o comedie bineinteles, actorul principal Steve Carell este un spion, nu cel mai bun ,dar este spion. Pe mine m-a atras trailer-ul, mai ales expresiile funny. Mai multe voi scrie diseara dupa ce revin de la film. Mai jos este un trailer…

Later edit: am vazut filmul, pot sa spun ca este un film fain care chiar merita vazut, nu neaparat la cinema, dar nu trebuie ratat. Mie nu mi-a placut extraordinar de mult fiindca am asteptat de mult filmul asa ca si-a pierdut din farmec, oricum si asa pot spune ca a meritat, chiar din mai multe privinte.

6 Comments

Leave a Comment
  1. George / Jul 30 2008 10:39 pm

    monciule,noroc cu tine..tot intrebam in stanga si`n dreapta cum se numeste filmu ala fain la care tot era reclama la lotus cu actoru din 40 old…si finally..l`am gasit…si a si aparut…maine as merge sa`l vad dar maine merg in hungary…so ramane pe vineri sau sambata:D..abia astept!

  2. monciu / Jul 30 2008 11:46 pm

    astazi era mai eftin, ca a fost miercuri :), oricum merita vazut, dar mai multi nu singur 😛

  3. paula / Aug 25 2008 3:07 pm

    din care, “mai multe privinte”?…ca ai lasat asa suspendat..si eu am vazut filmul si chiar mi-a placut si l-am vazut si de una singura si l-am vazut si acasa si tot mi-a placut..deci oricum, ramane un film fain:)

  4. paula / Aug 25 2008 3:40 pm

    si iti mai spun eu videoclipuri faine..cauta la regina spektor..mai ales fidelity..sau ultimul videoclip al lui solange knowles-sandcastle..alea merita vazute si plus ca regina spektor are un stil f fain de a canta..unic pot spune;))

  5. monciu / Aug 25 2008 7:50 pm

    regina spektor e pseudonimul tau sau ce? 😛

Trackbacks

  1. Get Smart - Recenzii

Leave a Reply

