Skip to content
August 3, 2008 / Andrei Monenciu

Avem nevoie de un update

Fara sa vreau mi-am dat seama de ceva, noi pocaitii avem nevoie de un update, de ceva nou, de ceva care sa ne trezeasca. Acest update nu trebuie sa ne fie facut, ci sa-l facem noi, avem toate mijloacele posibile la dispozitie. De multe ori avem tendinta sa dam vina pe bis sau pe predicatori sau pe oricine exceptand noi, dar uitam ca mereu sunt alte mijloace in care sa ne cultivam si sa crestem.

Am zis avem fiindca si eu ma simt ca am nevoie sa ma trezesc la realitate, trebuie sa iesim din acest confort. Nu stiu daca a-ti observat, dar ne merge din ce in ce mai bine, dar doar noua, lumea tot acolo e, nu a facut cu nimic mai mult acum cand o ducem mai bine decat atunci cand o duceam mai rau.

Il apreciez enorm pe Pustan fiindca simte pulsul societatii si simte ce scartaie. Trebuie sa deschidem ochii sa vedem nevoia si s-o implinim. Nu putem sa stam nepasatori, am primit ceva ce putem da mai departe. Trebuie sa vedem ca numaratoare inversa a inceput si ca trebuie sa ne adunam si sa facem ce trebuie.

Leave a Reply

