Skip to content
August 8, 2008 / Andrei Monenciu

Kiss the cook

Mereu imi placea expresia asta, dar nu am prea avut cand s-o folosesc. Practic nici acuma nu as avea, dar de ce nu as face-o? Din cauza unei grize alimentare ( sunt doar cu tati acasa, deci ne gospodim singuri), practic nu am mai avut mancare gatita. Eu ajung tot tarziu acasa, el la fel, asa ca nu prea am avut timp sa facem de mancare. Ieri totusi am zis ca fac niste spaghete bolognese. Intr-un fel e specialitatea mea + chiar aveam pofta de paste.

Dupa work am mers la macelarie, am cumparat 1 kg de carne tocata (pt sos), am descoperit ca s-a scumpit, era clar ca nu am mai dat de mult pe acolo. Am mers acasa si am inceput: razuit ceapa, taiat niste ardei si le-am calit putin. Am pus peste carnea tocata, am “calit” sa zic asa si carnea, pe urma am pus bulion (sos de rosii) si am amestacat pana s-a facut ceva mai omogen. Pe urma da-i cu condimente: condimente de carne tocata, piper, boia, vegeta si normal oregano din plin.

Am terminat in vreo 15-20 de minute sosul, spaghetele fiind fierte cu o seara inainte, si m-am pus sa manac. Pot sa spun ca nu au ieist chiar atat de bune pe cat ieseau de obicei, dar cum inca sunt aici sa scriu despre, inseamna ca au fost bune si ca mai traiesc.

Spaghetele sunt ceva ft usor de preparat, dar nu sugerez sa cumparati sosuri pre-made, e mai fain sa faci ceva cu mana ta.

2 Comments

Leave a Comment
  1. mihaela / Sep 3 2008 11:58 pm

    un kg de carne la 2 portii e spaghete?:))

    felicitari de incercare, oricum:)

  2. monciu / Sep 4 2008 7:29 am

    nu am spus ca doar pt 2 portii, am zis doar ca am folosit 1 kg, am avut ce manca tot spaghete 😀

Leave a Reply

