Skip to content
August 13, 2008 / Andrei Monenciu

Am vazut si You don’t mess with the Zohan

Un film asteptat de mine cu drag, m-a dezamagit din nou. Am vazut si eu You don’t mess with the Zohan, dar parca nu era ce speram. Promitea multe filmul, dar parca nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor mele. Nu ma intelegeti gresit, e un film relativ k, dar sunt scene atat de stupide incat parca si-a pierdut din calitate. E destul de misto faza cu accentul personajelor si unele faze sunt chiar hilare, dar in mare, parca e cam dezamagitor. E un film ieftin dupa parerea mea, care merita vazut acasa, dar in nici un caz nu merita mers la cinema pentru el.

Mai jos este un trailer care intr-adevar teface sa vrei sa vezi filmul, cel putin pe mine trailerul m-a captivat:

PS In grup are mai mult farmec, deci lume multa acasa si uitati-va la el.

2 Comments

Leave a Comment
  1. corx / Aug 18 2008 1:23 pm

    deci toata filmele care apar la noi peste juma de an abea le vezi ma paris. si totusi am fost la Walle si chiar merita vazut;) stiu ca tu miai zis de el:) si abea astept sa iasa the house bunny

  2. monciu / Aug 19 2008 12:14 pm

    si eu vreau sa-l vad pe ala, dar nush daca merita neaparat la cinema, oricum e pe lista mea de filme care trebuie vazute

Leave a Reply

