Skip to content
August 14, 2008 / Andrei Monenciu

Un film care merita vazut, The Dark Knight

Batman 2 sau The Dark Knight este un film care chiar merita vazut la cinema. Pot spune foarte sincer ca nu am mai vazut un film atat de tare anul acesta. Am stat toate cele 2 ore jumate cat a durat si m-am uitat foarte atent la ce se intampla pe marele ecran din fata mea (cu toate ca dupa 2h imi trebuia la baie). Este un film plin de imprevizibil, dar de ce sa recunosc, are si anumite faze la care te-ai astepta. M-a captivat, toata sala era tacuta, toti se uitau la film fara sa comenteze cum o faceau la alte filme.

Joker-ul a fost ales foarte intelept, chiar iti da senzatia ca este nebun, te introduce foarte bine in lumea filmului. Efectele au fost foarte faine, ce sa mai zic eu…merita vazut la cinema, acasa cu siguranta nu va avea acelasi efect.

Pentru a va face curiosi, uitati-va la trailer-ul de mai jos, spune totul:

P.S. singura chestie care m-a enervat a fost ca au schimbat personajul Rachel (Katie Holmes), nu-mi plac chestii de genul asta, in rest a fost foarte tare.

5 Comments

Leave a Comment
  1. Roby / Aug 18 2008 1:20 pm

    Joker a avut un impact mare in filmul acesta. Cat despre personajul lui Batman a fost cam slabut. Joker a ridicat filmul la aceste standarde inalte. Nu am mai vazut un film de actiune asa fain de cand m-am uitat la “Wanted” si nu am vazut ultimele 5 minute ca s-a intrerupt curentu. Anyway…inapoi la post. Mi-a placut ca l-a introdus si pe 2Face in film si teoria lui “i make my own luck”.
    Cred ca Joker a fost mult mai istet decat Batman, sa nu uitam ca Batman a avut si ajutoare.
    Sincer m-a distrat ideea de jertfitor care poate duce pacatele(o copie dupa Isus) care sincer dupa multe filme a fost asa ceva, tipicul jertfitorului. Un exemplu: Superman.

  2. corx / Aug 18 2008 1:24 pm

    heath:x pacat ca o murit…prostutu:)))

  3. monciu / Aug 19 2008 12:13 pm

    Pai Joker a fost cel care te-a introdus in atmosfera,a mai fost si Jack Nicholson joker, dar nici nu se compara, asta cred ca era nebun pe bune, cum se misca, cum radea, cum misca limba si tot…imi placea mult expresia aia: “let’s put a smile on that face”

  4. katairobert / Aug 19 2008 2:01 pm

    you know the story….

  5. raluka / Dec 29 2010 6:04 pm

    cred k a fost cel mai reusit rol …al joker-ului . pe mn sincer nu prea ma impresionat Bale in filmul asta … dar Heath no comment …. :*

Leave a Reply

