Skip to content
August 19, 2008 / Andrei Monenciu

Timpul trece…

Timpul trece…asta mi-a venit acum in minte. Intr-adevar timpul trece si noi ne schimbam, nu e nimic nou, stiam asta, dar e una sa stii asta si alta sa realizezi. Ma uit in viata mea si in cea din jurul meu si vad ca toti avem micul nostru univers, fiecare are viata lui si a fiecaruia e din ce in ce mai aglomerata, mai complicata, mai faina/nasoala, fiecare isi faureste viata nu? Nu e chiar asa, pentru ca o viata sa fie intr-un anumit fel trebuie sa contribuie mai multi factori pe care nu prea am chef sa-i enumar acum.

Ideea e ca mai nimic nu e simplu pe lumea asta, stiu ca poate fi simplificat, dar niciodata nu va ajunge atat de simplificat incat sa ne numim viata simpla. Fiecare are acum un job, o scoala, un grup de prieteni, un hobby, o lucrare in biserica. Nu pot sa cred cum trece timpul si parca ieri ma chinuiam sa invatz tabla inmultirii si poate maine va trebui sa fac un proiect pentru o cladire impunatoare cibe stie, “the sky is the limit”.

Mi-am dat seama ca-mi place enorm sa calatoresc, fiindca daca calatoresc parca ies inafara timpului, in Romania e 12, in Anglia e 10, daca merg mai departe e 8 si tot asa. Bine au spus cei de la Cola, viata are gust, dar nu cu Cola ci doar atunci cand ii dai tu gustul preferat…

4 Comments

Leave a Comment
  1. manu / Aug 20 2008 2:14 pm

    era mai bun titlul Viaţa tace şi trece parcă, că drept e.

  2. brontozaurel / Aug 31 2008 1:05 pm

    interesant ca atunci cand am citit prima data asta a inceput sa ma bantuie “Comfortably Numb” (Pink Floyd)…

  3. monciu / Aug 31 2008 4:11 pm

    great minds think alike 🙂

  4. Dan / Apr 19 2010 2:57 pm

    bine spus… )

Leave a Reply

