Skip to content
September 4, 2008 / Andrei Monenciu

Ganduri razlete…

Cateodata stau pur si simplu si-mi dau seama ca nu sunt k, ceva nu e in regula. Cel mai ciudat e ca in ultimul timp sunt destul de bine, nu prea este multa drama in viata mea si totusi…o fi oare cautarea aceea atotprezenta a lui Dumnezeu? Sau sa fie doar neimplinirea umana, fizica?

Uneori imi place sa gandesc ca si un ateu fiindca mereu ajung prin a recunoaste ca nu se poate nimic fara El. Se pare ca Dumnzeu este al meu Waldo, pe care uneori Il gasesc, alteori nu.

Pana la urma totul se rezuma la ce are nevoie un om pentru a fi fericit, implinit si toate cele. Deci de ce are nevoie? Stiu ca stiti ca stiu, dar uneori imi place sa nu stiu.

Nu credeam ca daca voi face probleme pentru reistenta materialelor voi ajunge sa filozofez, dar na, uite ca iese filologia din mine.

Stiu, nu prea are sens tot ce am scris mai sus, de aceea am si numit postul “ganduri razlete”. E mai mult un reminder peste timp.

One Comment

Leave a Comment
  1. anku / Sep 5 2008 7:19 pm

    recunosc,si eu gandesc ca un ateu,indeosei dupa vreun curs ce reuseste sa imi ridice semne de intrebare . Dar Harul Lui e mereu prezent,si imi deschide ochii iar si iar ca sa nu ratacesc in gandurile mele nebune…putem fugi oriunde, DAR nu ne putem ascudne de El:)

Leave a Reply

