Skip to content
September 10, 2008 / Andrei Monenciu

Can’t say…

 
Nu stiu ce sa zic sincer. Sunt cam dezamagit. Am ieist azi de la examenul de rezistenta materialelor foarte dezamagit de mine, dar si de facultatea la care sunt, mai ales de profesori.

Am tras ca nebunul 1 saptamana jumate, am facut probleme de calcul care s-au intins pe peste 60 de pagini, chhiar stiam azi sa fac problemele, dar timpul stresul si nervozitatea mea m-au dominat.  Din pacate nu am reusit sa termin tot ce mi-am propus si am si facut o mica greseala din neatentie, sper sa o treaca cu vederea.

Unde vreau eu sa ajung este ca:proful a fost cam neserios fiindca i-am mai cerut 5 minute, a zis ca-mi da, si dupa fix 1 min (m-am uitat la ceas) imi ia lucrare.

Este un prof foarte exigent care pica la greu si acuma imi dau seama de ce pica asa de multi, e foarte rentabil pentru facultate. Daca cazi examenul la el la restanta, data viitoare trebuie sa platesti 2,5 mil X cam 50-70 elevi picati anual =>peste 125 de milioane de lei.

Culmea e ca nu am copiat, fiindca am zis ca ar fi cazul sa fiu corect…e bine sa fii corect…dar Doamne amar gust imi lasa…

Leave a Reply

