Skip to content
October 8, 2008 / Andrei Monenciu

Baietii sau fetele?

Baietii sau fetele? care sunt mai tari? De ce aceasta intrebare? Pai am vorbit cu diferite persoane de-alungul timpului, atata cu fete cat si cu baieti. Baietii stiu ca fetele stiu ca baietii sunt usor de impresionat de un fizic placut si ca pot fi destul de usor de cucerit de un fizic frumos. Fetele stiu ca baietii pot fi cuceriti daca se dichisesc si se pun bine pe langa el. Si baietii pot cuceri o fata, doar ca ei nu prea doresc sa-si bata capul cu asta, dar si pentru ca este mai greu, noi ca si baieti trebuie sa ne stresam putin mai mult decat fetele, romantisme, vorbe dulci etc.

Totusi eu cred ca la fel cum orice fata poate cuceri orice baiat asa si orice baiat poate cuceri orice fata, cel putin pentru un anumit interval de timp. De cucerit e cam usor, mai greu e de pastrat nu?

4 Comments

Leave a Comment
  1. corina / Oct 9 2008 12:36 pm

    eu raman la vorba mea…baiete, destinul ti-l cuceresti. cucereste-ma. raman la variatna moda veche cand baiatul cucereste si fata se lasa cucerita..desigur il ajuta pe baiat fara ca aceasta sa-si dea seama…mai indirect…fetele inteleg:))

  2. monciu / Oct 9 2008 1:19 pm

    complet de acord, e stupid sa vezi fete disperate dupa baieti, si cum se baga pe ei si cum incearca sa-l vrajeasca. Mie nu-mi place sa “se urce pe mine ca-n cires”, din pacate am vazut o gramada de baieti dati gata fiindca ea vroia neaparat sa-l vrajeasca,dar cel mai normal e sa fie acel timp de curtare ce truda mea 😛

  3. corina / Oct 9 2008 2:43 pm

    well mai devreme sau mai tarziu in cazul in care fata va reusi sa cucereasca…baiatul va ajunge sa se simta fustrat pt ca i-a fost furata mandria de a face el primul pas. si da sunt cazuri in care fata face toata treaba pt ca baiatul e prea indecis…si cand se decide e prea tarziu sa mai faca ceva…treaba fiind consumata..parerea mea:))

  4. beny / Feb 15 2009 9:36 pm

    daca orice baiat poate fi cucerit de orice fata si invers explicati mi si voi cum, pls.

Leave a Reply

