Skip to content
October 9, 2008 / Andrei Monenciu

Zi trista pentru un fan Top Gear

Dragilor nu am castigat, m-au facut astia cu premiul. Le-am trimis 6500 de vizite pe site si nu am primit nimic in schimb, decat o mare TZAPA! M-a sunat azi dimineata Carcotasu’ sa-mi spuna ca se vb la Top Gear despre concurs si ca au ales ei cine merge nebazandu-se pe voturi, iar eu nu am castigat nimic, da nimic nimic. Azi nu prea am chef de scris, m-au enervat prea tare astia, totusi am gasit o piesa care mi-a adus aminte ca nu am ascultat de mult RHCP:

2 Comments

Leave a Comment
  1. manu / Oct 9 2008 6:09 pm

    sec, sper că s-a spulberat mitul că numa-n românia se merge pe pile cunoştinţe şi relaţii.
    eu zic să-i floodezi :))

  2. monciu / Oct 9 2008 6:34 pm

    mah ce-mi da mie batai de cap e regulamentul ala foarte fresh care a aparut pe site la ei :),, ciudata huh, pacat ca nu am regulamentul vechi ca sa-l arat

Leave a Reply

