Skip to content
October 17, 2008 / Andrei Monenciu

Tu ce faci cand…

Ploua? Eu sunt un om care cam depinde de vreme, nu-mi place ploaie aproape deloc, eventual e k cand sunt in casa la caldura sau pe drum cu masina, dar in rest e nasoala. Acum sunt la lucru si biroul meu e chiar la geam, vad traficul tipic vremii de ploaie, vad babutele pe care nu le inteleg de ce truda mea au iesit pe vremea asta afara. Am o pofta nebuna de cookies de la Pim’s, dar e naspa vremea, mai bine stau la caldura.

Intrebarea mea este urmatoarea, tu ce faci cand ploua? Iti afecteaza ea, ploaia, cu ceva viata?

2 Comments

Leave a Comment
  1. brontozaurel / Oct 18 2008 4:51 pm

    nu-mi place cand ploua… ma face sa nu mai am chef de mare lucru

  2. monciu / Oct 19 2008 1:36 pm

    fix asa is eu, cu abia imi gasesc chef sa fac ceva, exceptand job-ul si mersul la scoala :), alea sunt obligat, desi pt job trebuie sa am chef, ca de nu…

Leave a Reply

