Skip to content
October 19, 2008 / Andrei Monenciu

Inima impartita?

Inima impartita poate fi interpretata si ca si o debatere teologica, dar eu nu ma refer la acea impartire a inimii intre Dumnezeu si diavol. Eu ma refer la faptul ca multi oameni simt si spun ca ei sunt indragostiti, sau simt acelasi sentiment de iubire, simpatie etc fata de mai multe persoane si ca nu se poate decide pe cine sa aleaga.

Am gasit o idee care era impartasita de multe femei. Aceasta ideea spunea asa: “femeile au nevoie de un barbat sensibil, puternic, curajos, descurcaret, bun la sex etc” Cum acel barbat nu exista, ele cauta fiecare calitate individual, de aceea femeile in general nutresc sentimente pt ma multi barbati in acelasi timp.

Eu cred ca este imposibil sa iubesti ai multi barbati deodata, spun iubesc fiindca acesta este cuvatul folosit pt whatever simt oamenii respectiv, char daca nu e vorba de dragoste si iubire.

Tu ce crezi?

8 Comments

Leave a Comment
  1. chrina / Oct 20 2008 11:51 am

    Eu nu inteleg de ce faci tu atata caz de compartimentarea inimii feminine, de cum sunt fetele etc… blogul tau e nominalizat la vre-un premiu de descifrare a feminităţii, sau ce?!

  2. Carcotasu / Oct 20 2008 1:04 pm

    ce-i crina? nu mai vreti sa mereti la Mac? Poate pe subiectul asta faceti de o intalnire la KFC… 🙂

    In loc sa apreciezi faptul ca Andrei incearca sa va hraneasca… 🙂

  3. monciu / Oct 20 2008 4:07 pm

    daca reusesc cred ca as ajuta multi baieti. Simpla curiozitate si dorinta de a intelege mai bine

  4. manu / Oct 20 2008 9:10 pm

    Femeile’s un “mister” foarte “greu” de descifrat, şi ele vor să rămână aşa.

  5. brontozaurel / Oct 21 2008 2:31 pm

    imi e greu sa folosesc un cuvant precum “iubire” 😐

    asa ca o sa folosesc “atasament” – mie imi suna mai corect. iar in cazul asta raspunsul este da, pot sa ma atasez foarte puternic de mai multi barbati in acelasi timp… desi… eu pot sa ma atasez de un barbat foarte usor… din cauza unei imbratisari intr-un moment in care chiar aveam nevoie de asa ceva, din cauza unui zambet in momentul in care ma trezesc dimineata… just little things like this 🙂

  6. chrina / Oct 22 2008 2:11 pm

    @Carcotasu
    ehe… nu mai face el senzatie ca la mai sus numitul articol!!! + ca mi enu imi place KFC 😛

    @ Monciu
    daca, ziceai…. te scutesc de un efort, nu vei reusi… mai bine inceaca o cunoastere reflexiva, aimaimari sanse de reusita 😛

  7. monciu / Oct 23 2008 9:21 am

    @Manu stiu asta, dar parca e mai fun sa incerci,

    @Brontozaurel, pai practic iubirea este un atasament, dar nu inteleg cum poate fi de durata fata de mai multi tipi.

    @Chrina, cred ca pur si simplu las sa-si bata capul oamenii de stiinta cu asta

  8. corx / Oct 23 2008 11:56 am

    femeile au doar impresia ca iubesc si asta pt ca acest cuvant si-a pierdut demult valoarea ce o exprima. e cam simpluta treaba..li se pare ca iubesc masina lu’ x, corpu lu’ y, cum saruta cutare…dar de parca baietii is mai citovi, si ei vad dragostea de multe ori in toate femeile..cum spune si acel cantecel…parerea mea. cat despre ce nu ne priveste sau ceea ce nu stim..mai bine tacem. nu?

Leave a Reply

