Skip to content
November 5, 2008 / Andrei Monenciu

Update!

update1

Mi-am dat seama ca nu am mai scris de mult pe acest blog drag mie, asa ca m-am gandit sa fac o mica recapitulare, sau pt userii inraiti de PC_uri, un mic Update.

  • Am lansat un nou blog auto in engleza, cu al sau nume de autospyblog. Blog pe care voi scrie cam aceleasi lucruri ca si pe celmaitaredinparcare, dar in engleza + unele bonusuri sau minusuri fata de blogul in romana.
  • Facultatea de Arhitectura si Constructii sucks. Inca nu stiu daca sunt sau nu la fara taxa, cu toate ca deja s-au afisat de 2 ori listele, dar cica nu sunt inca finale. Am emotii fiindca sunt undeva pe la mijloc si nu vreau sa fiu nevoit sa platesc 24 de mil. God HELP.
  • Azi merg la film sa vad “My best friend’s girlfriend”, pare o comedie misto, tare curios is sa vad care imi va fi impresia finala.
  • Vremea de afara e super, ma simt ca si la inceputul verii, e chiar misto afara, pacat ca eu sunt blogat la birou sau la scoala.
  • Mi-am facut card ING Student, cica imi da ING 30 de RON si nici o tranzactie nu va fi supusa vestitului comision.
One Comment

Leave a Comment
  1. Case de lemn / Apr 21 2011 1:46 am

    Si eu vreau sa imi construiesc o casa de lemn si acum ma documentez peste tot despre ele.

Leave a Reply

