Skip to content
December 5, 2008 / Andrei Monenciu

Sa nu fii bolnav in Romania

skull

Romania este o tara in care nici sa fii bolnav nu este convenabil. Eu am avut sinuzita acum 2 ani si se pare ca sinuzita este o boala ca si iubirea, nu te lasa de tot niciodata, asa ca dupa cateva saptamani de dureri de cap m-am gandit ca am 3 optiuni: tumoare, sinuzita sau am nevoie de cucheri pt calculator.

M-am gandit ca sinuzita e cea mai probabila asa ca m-am dus la dr. de familie, de acolo am fost trimis la ORL, de la ORL am fost trimis la radiografie. La radiografie cica trebuie sa platesc 95 de RON. Ii explic cu sinceritate in ochi ca sunt student si ca am mai facut radiografii si nu m-au costat nimic ( chiar nu aveam bani de aruncat pe geam). Mi-a spus sa merg la dr de familie dupa ceva trimitere.

Merg la dr. de familie, nu era draga mea doctorita in apele sale fiindca a strigat la mine dupa 20 de ani de “prietenie”. Cica azi e nasoala asa ca ma trimite la ORL dupa scrisoare de dr. care sa-i ceara ei sa-mi scrie trimiterea speciala. Normal ca dr de familie si dr. ORL au orare opuse….

Merg la ORL, ma rezolva asistenta merg la radiografie…stau cateva ore…se face radiografia, asa ca trebuia sa merg teoretic peste 2 h, dar eu am mers dupa 2 jumate-3 cunoscand sistemul…Am stata acolo 1 h dupa care sunt anuntat “ceva tampit a rupt fibra de la retea si a cazut reteaua, s-au pierdut rezultatele, reveniti maine dim”. Revin dim…cica sa revin seara…seara pana la urma dupa 40 de min mi le-a dat…Am mers la ORL dupa reteta…am mers pe urma la dr de familie ca sa mi le dea compensate.

Acum stau si ma uit la medicamente si imi dau seama ca aventura mea pt ele a inceput marti.

Sistemul sanitar in Romania? Stres, timpi morti, timp pierdut + e fain ca am job si faculta si am un orar ft bine pus la punct. Noroc ca mai pot lucra si de acasa in caz de criza majora.

PS sorry pt articolul lung, dar nu am mai scris de mult si ohhh da, am revenit 😀

One Comment

Leave a Comment
  1. brontozaurel / Dec 5 2008 11:25 pm

    Speechless 😐

    Povestile precum asta ma fac sa cred ca am avut mare noroc in vara asta… in ceea ce priveste personalul medical cu care am avut de-a face. Insa tot sunt perfect de acord cu titlul – sistemul sanitar e la pamant, spitalele stau jalnic la capitolul dotari, sunt mizerabile si aglomerate 😐

    Radiografiile ar trebui sa ti le dea in cateva minute, nu in 2 ore 😐 apoi chiar daca doctorita nu era in apele ei, asta nu o scuza – avea obligatia sa fie civilizata.

    P.S. M-ai facut sa-mi aduc aminte pentru a treia oara in ultimele 30 de ore de ceva aventura pe la ORL cand aveam vreo 6 ani… maybe it’s a sign I should tell the whole world about that funny but embarassing moment 😀

Leave a Reply

