Skip to content
February 26, 2009 / Andrei Monenciu

Cele mai frumoase lucruri din viata…

think

Nu stiu ce anume mi-a declansat dorinta de a scrie, o fi vremea de afara, o fi zapada care a dantuit in jurul meu acum cateva minute…sau o fi firul de melancolie din mine. Pana la urma nu mai conteaza fiindca scriu.

Venind spre casa fara absolut nici o graba am inceput sa gandesc, de mult nu am mai facut asta. Nu ma refer la gandit de genul invatat, lucru, probleme si abureli dinastea cotidiene, ma refer la gandit, dinala filozofic, asa cum imi place mie sa cred ca stiu gandi.

Cu toate ca e iarna, frig si o mlastinape afara mie mi-a trecut prin cap maxima aceea in engleza: the best things in life are free.

Nu vreau sa fiu ipocrit, eu lucrez, imi place sa pot face bani si sa-mi cumpar de ei, uneori sunt o Mara barbateasca, dar daca stau si trag linie, nu ma ajuta acei bani cum ma ajuta un zambet de la o persoana iubita, o imbratisare la nevoie sau o imbarbatare sincera.

Dupa cum mi-am dat eu seama lucrurile urmatoare ma fac cu adevarat fericit (ordine aleatorie complet):

  • sa ma trezesc singur inainte sa sune ceasul si sa fiu odihnit
  • sa stiu ca am facut tot ce se putea
  • privirea blanda a iubitei
  • acel moment de relaxare totala cand sunt in lumea mea
  • cand imi iese ceva cu adevarat greu
  • cand nu sunt mediocru
  • cand nu am nici o grija pe lumea asta desi stiu ca ele exista
  • etc. mai sunt ele, astea asa mi-au venit

PS, m-am decis sa scriu mai des. Acesta va fi blogul unde nu ma intereseza nici o statistica, am destule la care sa verific traficul.

4 Comments

Leave a Comment
  1. Mike / Mar 1 2009 5:31 pm

    Just passing by.Btw, your website have great content!

    _________________________________
    Making Money $150 An Hour

  2. ciprian / Sep 28 2009 9:53 pm

    ma tot gandeam cititd ce-ai zis peaici la o chestie pt tine ” trebuie sa ne nastem din nou” ce zici o sa iti iasa ceva?

  3. monciu / Sep 30 2009 10:51 am

    nu sunt sigur ca inteleg ce vrei sa spui prin asta 🙂 poate avea diferite conotatii, fii mai explicit te rog

  4. marian / May 16 2012 11:58 pm

Leave a Reply

