Skip to content
May 25, 2009 / Andrei Monenciu

I’m back (again)

i'm backŞtiu că am mai spus asta de cîteva ori, dar se pare că acum revin pe mai multă vreme, din moment ce Cârcotaşul a putut face asta, eu de ce nu aş putea nu?

De când am mai scris ultima oară a ieşit soarele afară, am schimbat oarecum job-ul şi mi-am dat seama de anumite chestii, să le zicem life stuff.

Sper ca pe viitor să scriu despre filme care merită văzute, idei despre viaţă şi poate ceva muzică bună. S-ar putea să schimb şi tema şi să fac puţin de Seo ca să scriu pentru a scrie pentru mai mult de 30 de persoane.

2 Comments

Leave a Comment
  1. Carcotasu / May 26 2009 7:57 am

    Wlkm back! Lucram in tandem? 😀

  2. monciu / May 26 2009 9:42 am

    asa se pare 😀

Leave a Reply

