Skip to content
May 26, 2009 / Andrei Monenciu

Istoria mea muzicală

istorie muzicala Dacă tot am scris despre muzică mi-am dat seama că ar trebui să-mi fac un scurt istoric a muzicii pe care am ascultat-o de când am dat şi eu de muzică.

-la începutul copilăriei am ascultat mult Abba în timp ce mergeam în sat cu familia

-tot copil fiind am prins şi mult Marius Dragomir, Genius, LA (pe atunci credeam că se scrie Elei) şi 3SudEst

-am crescut şi am dat de Eminem (mamă ce cool îmi părea)

-prin liceu am trecut la Linkin Park, Depeche Mode, Red Hot Chilli Peppers, Coldplay şi în general curentul punk rock

-mai recent (ultimii ani) am dat de Snow Patrol, Travis şi cîţiva mai comerciali

Ţie ce muzică îţi place?

One Comment

Leave a Comment
  1. brontozaurel / May 28 2009 11:45 pm

    Istorie muzicala pana acum 10 ani n-am prea avut. Ai mei sunt pasionati de liniste, nu prea suporta sa le cante muzica in timp ce fac altceva. Eu… orin scoala generala am inceput sa-mi fac temele cu radioul… si orice dadea la radio era suficient de bun pentru mine pe atunci. Nici nu stiam cum se numesc melodiile pe care le tot auzeam sau cine le canta.

    Apoi am intrat la liceu, unde am dat de oameni cu preferinte muuult mai bine definite decat mine in materie de muzica. Si am trecut cam prin toate muzicile care erau la moda la trecerea dintre milenii. Apoi, in clasa a 11a, o colega a facut un proiect despre muzica. Nu pot spune ca pe atunci eram pasionata de ce ii placea ei. Nirvana si Staind ascultasem putin si nu prinsesera la mine (dupa Staind aveam sa ajung si eu nebuna rau in 2003 odata cu albumul 14 Shades of Gray). Aerosmith? Nici nu avusesem rabdare! Fusese suficient sa-i vad mutra lui Steven Tyler pe MTV ca sa ma sperii si sa schimb canalul. Asta pana cand i-am auzit la radio. Si mutra urata n-a mai contat. Deloc. Si asa a inceput Aerosmith-mania… and that’s how I became a rocker… and stayed a rocker ever since 😀

    Mai nou, in ultimii ani m-am dat pe melodic death metal ( Amon Amarth, Insomnium, etc) 🙂

Leave a Reply

