Skip to content
May 27, 2009 / Andrei Monenciu

Întunericul…update

intunericÎntunericul are ca şi scop regenerarea atât a oamenilor cât şi a fiinţelor care-şi efectuează activitatea ziua. Pur şi simplu noaptea e pentru odihnă, nu este nici soare ca să ne streseze, nici atât de mult zgomot, numa bine să dormim şi să fim fresh pentru ziua de mâine.

Noi însă am reuşit să facem din întuneric (noapte) ceva urât. Noaptea ies oamenii moderni să se distreze, atunci ies tinerii să se facă mangă, atunci ne lăsăm pradă poftelor sexuale, atunci ne zbenguim ca nebunii prin diferite locuri.

Cineva spunea că noaptea e practic ca şi ziua, totul arată la fel, doar că nu se vede atât de bine. Eu unul cred că de fapt noaptea se vede cel mai bine totul. Se vede ce fel de persoană eşti, se vede stil de viaţă ai, dar cel mai important e că se vede cine eşti tu cu adevărat.

Întunericul nu e făcut să ne ascundă, el e făcut să ne odihnească. La mine la geam e linişte totală, totul doarme (mai puţin eu). Oare de ce scoate întunericul ce este mai rău în noi? De ce ne transformăm toţi în mici vârcolaci tupeişti şi cu poftă de nebunii?

Update mi-am dat seama că am văzut doar partea goală a paharului. Totuşi acest întuneric are şi anumite părţi bune. Poate fi un refugiu pentru tine şi persoana iubită, o uşă spre lumea voastră. Poate aduce pacea, relaxarea, meditarea.

Nimic nu se compară cu o ieşire cu prietenii seara, undeva la poveşti. Nimic nu se compară cu plimbarea unor îndrăgostiţi în clar de lună.

Poate fi atât de frumos şi totuşi alegem de multe ori să transformăm un lucru frumos în unul hidos.

2 Comments

Leave a Comment
  1. brontozaurel / May 28 2009 11:14 pm

    Eu chiar ma simt protejata de intuneric de multe ori . Simt ca ma ascunde de ochii celor care ar putea sa imi faca rau. Am avut mai multe perioade in care nu ieseam din casa decat dupa ce se lasa intunericul, pentru ca imi era frica sa ies pe lumina.

  2. monciu / May 28 2009 11:20 pm

    si mie-mi vine acum sa ies, dardeja e 12 si 20 🙂

Leave a Reply

