Skip to content
May 28, 2009 / Andrei Monenciu

Vine vara…cu ea şi planurile

vacantaDeja imediat e luna iunie, aşa că încep planurile de vacanţă. Asta bineînţeles dacă sărim peste sesiunea care se va lungi până în iulie. Practic va fi al doilea concediu/vacanţă, fiindcă va fi a doua vară muncitorească.

Sărind peste sesiune, lucrurile sunt în linie dreaptă, aşa că să vedem posibilităţile:

-tabără cu bis-ul, după ce m-am uitat pe site la poze m-am decis să merg, fiindcă sunt slabe şanse să mor pe acolo. Prietenii ştiu de ce.

-de când am avut 18 ani tot am vb că vom face 1 săptămână prin ţară, sper să reuşim anul ăsta că deja îmbătrânim

-cred că-mi cumpăr bicicletă dacă tot am toată ziua liberă

-restul mai vedem, doar e lungă vara nu-i aşa?

Leave a Reply

