Skip to content
May 30, 2009 / Andrei Monenciu

O dimineata mult aşteptată…

rasaritE dimineaţă, a trecut deja o zi de când am 21 de ani şi-mi vine să scriu. De mult nu mi-a venit să scriu, se pare că melancolia încă îmi mai curge prin vene. E 5 si 10 minute, iar soarele se ridică încetul cu încetul, oraşul prinde viaţă. Am ajuns acasă după o noapte de fun şi soul searching.

Ciudat, dar ultimul răsrit adevărat pe care mi-l amintesc a fost acum aproape 1 an şi dormeam pe o barcă la munte. Parcă acelaşi frig îl simt şi acum în oase, dar ceva e diferit…frigul e mai iertător de această dată.

Sună ca şi un clişeu, dar aş da orice să fiu într-o maşină şi să merg hai hui, doar de dragul de a vedea ceva nou, sau poate vechi. Nici o zi nu se compară cu această zi dintr-un simplu motiv, nu va mai fi niciodată 30 mai 2009, ziua în care am 21 de ani şi o zi.

Scriu aceste rânduri din cauza unui simplu gând, gând care mă face să cred că e mai bine aşa. Bună dimineaţa lume şi bine ai venit somnule pe ale mele gene.

PS acest articol nu a fost scris de mine, dacă voi fi întrebat voi nega cu vehemenţă.

2 Comments

Leave a Comment
  1. Carcotasu / May 30 2009 3:18 pm

    la multi ani!

  2. monciu / May 30 2009 3:20 pm

    multumesc man 😀

Leave a Reply

