Skip to content
June 1, 2009 / Andrei Monenciu

De ce nu-mi plac mie filmele de dragoste…

love movieMă refer la filme cu adevărat de dragoste nu chestii ieftine. Aici mă refer la filme precum PS I love you, The Notebook, Serendipity etc.

Hai că probabil că am exagerat puţin că nu-mi plac, mai degrabă ar fi că nu cred în ele din următoarele motive:

1. îţi crează un standard total greşit despre iubire

2. fără să vrei îţi induce în subconştient o grămadă de clişee gen: nu sunt sigur(ă), avem nevoie de timp, dacă mă iubeşti…, avem nevoie de o pauză etc

3. promovează sexul la greu (chiar dacă nu ai zice la prima vedere)

Partea bună ar fi că teoretic înveţi câteva trucuri faine, romantisme la care poate nu te-ai fi gândit.

Concluzia ar fi că viaţa bate filmu, dar dacă ne uităm în jur, oamenii vor movie love nu real life love.

PS în curând voi scrie şi despre filmele de groază cu efectele negative şi pozitive.

Leave a Reply

