Skip to content
June 1, 2009 / Andrei Monenciu

Ganduri razlete printr-o minte odihnita

ganduriCu totii gandim nu-i asa? Unii mai puţin, alţii mai mult. Unii dintre noi se gândesc chiar la lucruri foarte importante, se gândesc la viitor, la facultate, la job, la familie. Alţii se gândesc pur şi simplu lucruri mărunte.

Eu unul mă gândesc că la un moment dat în viaţă, fiecare om trebuie să aibă o cliă de luciditate maximă. Clipă în care să ia cele mai grele decizii şi poate chiar şi cele mai bune.

Nu are sens, cel puţin momentan. Sper că dacă blogul va mai exista şi anul viitor, să explic atunci la ce mă refer(ănceputul lui 2010). Până atunci, zâmbiţi, iubiţi, bucuraţi-vă că vine vara mult aşteptată.

PS dacă tot vine vara eu îmi caut un inginer pe lângă care să fiu ucenic, orice sfat contează. Nu de alta, dar vara voi avea întreaga zi liberă.

Leave a Reply

