Skip to content
June 4, 2009 / Andrei Monenciu

Azi am invatat că…

Cu toate că este sesiune, nu am învăţat pentru şcoală ci am învăţat ceva despre viaţă. Am învăţat că prieten nu e doar cel pe care-l vezi des, am învăţat de asemenea că din moment ce ai investit în cineva timp şi prietenie, mereu vă va lega asta.

Am mai învăţat de asemenea că sunt şi oameni cărora nu le place mâncarea de la “La turcu” şi că grupa Rejoice mereu va avea ceva de făcut împreună cu toate că nu mai avem tangenţe de câţiva ani buni de zile.

Cu astea fiind spuse, să nu uităm că sâmbătă nu vreau să mergem acasă după nuntă 😀

6 Comments

Leave a Comment
  1. corx / Jun 4 2009 8:49 pm

    defapt, daca e dupa 12 nu e deja duminica? deci duminica nu vrem acasa

  2. monciu / Jun 4 2009 8:50 pm

    bine punctat, am mai racolat una 😀

  3. ruben / Jun 5 2009 5:58 pm

    vin si eu, da cu conditia sa nu merem pe uscat.

  4. monciu / Jun 5 2009 6:50 pm

    m-am lasat de baut 🙂 sorry, un suc beau si eu, dar mai mult doar daca ma rogi frumos 😛

  5. silviu / Jun 5 2009 11:30 pm

    Neaparat tre` sa alunecam pe ceva:)

  6. monciu / Jun 6 2009 12:13 am

    mai tii minte ca vroiai sa ma imbeti mai demult? :))

Leave a Reply

