Skip to content
June 6, 2009 / Andrei Monenciu

Uite aşa trece vremea…

timpulAm primit în luna februarie o felicitare cu următorul citat: Time is too slow for those who wait, too swift for those who fear, too long for those who grieve, too short for those who rejoice, but for those who love, time is eternity.”

Practic acest citat spune că timpul este prea încet pentru cei care aşteaptă (aşa este), prea rapid pentru cei care se tem, prea lung pentru cei ce suferă, dar de asemenea timpul este şi prea scurt pentru cei ce se bucură (aşa este), dar pentru cei ce iubesc, timpul este eternitate, adică nu are margini (aici nu mă bag, aşa o fi).

Ideea e că vine o nouă vară, noi planuri. Nu ştiu de ce, dar pentru mine vara a devenit în ultimii ani un fel de revelion. La începutul verii îmi spun că voi face cutare şi cutare lucru.

Anul trecut pe vremea aceasta mă gândeam la Anglia, dar nu a ieşit cum am vrut eu. Apoi a venit vara şi pe moment credeam că mai bine nu se poate, ei nici aia nu a ieşit cum speram eu.

Ideea e următoarea, de ce să treacă lumea şi să nu rămână nimic în urma noastră?  Unul dintre motivele pentru care fac inginerie civilă este fiindcă vreau să la o amprentă de durată asupra lumii în care trăiesc.

Până acum nu ştiu dacă am zis asta cu voce tare, dar nimic nu se compară cu senzaţia de a face ceva cu mâinile tale, să creezi ceva în minte şi să-i dai viaţă. The next best thing ar fi să investeşti în oamenii valoroşi din jurul tău.

Şi uite şi o piesă cât citeşti articolul:

Disclaimer: e ora 3 a.m. aşa că nu vă miraţi de gîndurile răzleţe.

Leave a Reply

