Skip to content
June 7, 2009 / Andrei Monenciu

Cum e cu ieşitul în oraş…update

partyCei care mă cunosc ştiu că eu nu sunt genul care să ies şi să-mi pierd nopţile prin oraş. Ieri a fost o zi specială şi am zis că ar fi păcat să merg acasă aşa de repede aşa că am ieşit puţin prin oraş. Am fost într-un local foarte popular pentru tinerii low budget.

Impresii:

-muzica tare ca de obicei, dar a fost bună aşa că nu a fost prea deranjantă

-e plin de liceeni care se bucură că pot ieşi în oraş după ora 12 şi se cred oameni mari

-absolut toate fetele, nu există nici o excepţie, sunt mai “uşuratice” dacă au ceva la bord şi sincer să fiu lucrul ăsta mă pune pe gânduri, (avea Napoleon o vorbă despre treaba asta…)

-am văzut o fată frumoasă care dacă nu era mangă nici nu s-ar fi uitat la tipul respectiv, dar noah, alcoolul te ajută mereu să fii mai prost dezinhibat

-nu înţeleg de ce oamenii consideră că se pot distra doar dacă au ceva la bord, probabil se găseşte unul să-mi explice treaba asta

-been there, done that, nu cred că voi repeta experinţa prea curând,eu văd fun-ul puţin diferit

Concluzie: dacă vrei să-ţi găseşti prietenă, aşteaptă până după ora 12 când toate liceenele îs wasted şi nu mai contează cine eşti. Eu o să rămân la my clean fun.

Update: concluzia a fost scrisă în grabă aşa că dezvolt puţin. Cea mai bună concluzie ar fi că ieşirile de acest gen nu aduc nici un folos, nu sunt bune şi sunt total împotriva vieţii unui…, de ce să nu o zic, a unui pocăit. Nu cred că biserica sau părinţii ar fi mândri de copii lor ştiind ce fac ei prin aceste localuri. Eu unul sunt împotriva acestor ieşiri nocturne şi am văzut pe propria piele că nu aduc nimic constructiv vieţii.

Ştiu că pare cool, mai ales pentru cei de până în 18 ani, dar chiar nu e, puţini îţi dau seama că se joacă cu focul şi că această combinaţie de alcool şi adolescenţă pot avea urmări grave. Asta e nu mă ştiu distra…

One Comment

  1. Iulian G. Necea / Jun 7 2009 9:04 pm

    O, om!… ce mari răspunderi ai de tot ce faci pe lume!
    – De tot ce pui în scris sau grai, de pilda ce la alţii-o dai,
    căci ea mereu spre iad sau rai pe mulţi o să-i îndrume!

    Ce grijă trebuie să pui în viaţa ta, în toată,
    căci gândul care-l scrii sau spui s-a dus… şi-n veci nu-l mai aduni,
    dar vei culege roada lui ori viu, ori mort odată.

    Ai spus o vorbă! – vorba ta, mergând din gură-n gură
    va veseli sau va-ntrista, va curăţi sau va-ntina,
    rodind samânţa pusă-n ea de dragoste sau ură.

    Scrii un cuvânt! – cuvântul scris e-un leac sau e-o otravă!
    Tu vei muri, dar tot ce-ai zis rămâne-n urmă-un drum deschis
    înspre Infern sau Paradis, spre-ocară sau spre slavă.

    Arăţi o cale! – calea ta în urma ta nu piere.
    E calea bună sau e rea, va prăbuşi sau va nălţa,
    vor merge suflete pe ea spre rai sau spre durere.

    Trăieşti o viaţă – viaţa ta e una, numai una,
    oricum ar fi tu nu uita cum ţi-o trăieşti vei câştiga
    ori fericirea-n veci prin ea, ori chin pe totdeauna!…

    O, om! – ce mari răspunderi ai, tu vei pleca din lume!
    Dar ce scrii azi, ce spui prin grai, ce laşi prin pilda care-o dai,
    pe mulţi, pe mulţi mereu spre rai sau iad o să-i îndrume.

    O, nu uita!… fii credincios cu grijă şi cu teamă!
    – să laşi în urmă luminos un grai, un gând, un drum frumos! –
    Căci pentru toate ne-ndoios, odată, vei da seamă!…

    Traian Dorz

Comments are closed.

