Skip to content
June 8, 2009 / Andrei Monenciu

O zi reuşită…

poza 213Eu consider o zi de succes ziua de azi. Început de dimineaţă în fortă. Am cântat la bis pana la 12. La 2 jumate ne-am luat şi ne-am dus la Şuncuiuş. Am tras o baie bună la cea mai reuşită piscină locală, am mâncat bine, am râs bine şi am respectat tema zilei: se poate distracţie şi fără alcool. Dacă mai şi reuşeam să mergem în oraş eram cei mai tari. Revenind în lumea reală, încă e sesiune şi încă am examene de dat aşa că…

2 Comments

Leave a Comment
  1. tibi / Jun 9 2009 5:36 pm

    da, chiar o fost o zi reusita. Alcoolul dauneaza grav distractiei.

  2. brontozaurel / Jun 12 2009 5:40 am

    De acord cu partea in bold.

    Imi place sa savurez unele bauturi (cum ar fi amaretto, remy martin, cointreau, calvados, grand marnier), dar asta la ocazii speciale si pana in 50 ml sunt suficienti pentru mine intr-o seara.

Leave a Reply

