Skip to content
June 9, 2009 / Andrei Monenciu

Am dat-o din nou pe Coldplay

Este când mă apucă melancolia şi încep să ascult piese care îmi amintesc de zile cu soare, de zile cu nori, de zile de iubire, de zile fără iubire sau pur şi simplu de trecut. Coldplay sunt genul de trupă pe care îi asculţi mult, faci o pauză fiindcă te saturi, pe urmă eşti dispus din nou să-i asculţi. Bine cântă băieţii ăştia…

Dacă tot am vorbit de trecut:

Foarte tare mi s-a părut piesa la vremea ei, iar cuvintele…fac diferenţa dintre o piesă comercială şi ce reprezintă Coldplay

Leave a Reply

