Skip to content
June 27, 2009 / Andrei Monenciu

Blogtrip Oradea

PrintBobby vine azi cu un microbus plin de bloggeri din Bucuresti. facem un mic workshop, discutam despre hosting, bani din reclame, etc, iar diseara facem un fun evening. Mai vin din cate am inteles si alti bloggeri din imprejurimi si chiar de la Iasi.

Deocamdata vremea este destul de nasoala in Oradea si culmea e ca fiind oradean, nu prea stiu unde e hotelul unde ne intalnim, dar nu este nimic ce google sa nu poata gasi.

Lista cu invitatii aici.

6 Comments

Leave a Comment
  1. Alina Blaga / Jun 27 2009 10:33 pm

    A fost un workshop interesant, cu multe informatii utile … consider ca ar fi potrivit sa se organizeze si local astfel de workshop-uri….de ce noi cei de la Oradea nu putem, ci trebuie sa vina mai marii din blogosfera sa ne initieze astfel de evenimente? In timpul coffee break-ului cu Adrian Ciubotaru si spunea exact acest lucru..ca si noi putem foarte bine acest lucru…avem potential…

  2. monciu / Jun 28 2009 2:57 pm

    da sunt de acord + ca toti stim cateceva despre bloguri si putem beneficia de experienta celuilalt. Vedem, nu ar strica 🙂

  3. simona / Jun 29 2009 8:52 am

    pai, trebuie sa vina mai marii din blogosfera, ca sa ne arate “directia”…daca am fi numai noi de capul nostru, eu, personal, nu vad bine lucrul asta…suna ca si cum i-am exclude pe ceilalti….mie-mi pare bine ca au venit si sper tare mult sa mai vina…schimbul de experiente conteaza enorm, la fel si “expunerea” pentru ceilalti care nu te stiu…:)

  4. delphy / Jul 2 2009 9:36 am

    noa si pe mine nu m-ai chemat 😛

  5. monciu / Jul 2 2009 1:36 pm

    pai erau invitatii pe invita, urmareste putin blogosfera 😛

  6. delphy / Jul 7 2009 7:37 pm

    eu is mai aerian de felul meu

Leave a Reply

