Skip to content
July 6, 2009 / Andrei Monenciu

Filme: Ige Age 3 (l-am vazut)

Ice Age 3 poate fi vizionat în format 3D. Încă un film pe care trebuie să-l trec în cont. Ice Age e genul de film care nu este el extraordinar de fain, dar merită văzut fiindcă le-ai văzut pe celelalte + este 3D deci este ceva deosebit.

Eu merg miercuri de la 14 45 fiindca seara lucrez pe orar american. Cine mai vrea teoretic mai am un bilet free.

Update: am vazut filmul azi. Filmul e destul de funny, nu e hilar, dar e destul de reusit. Faptul ca a fost 3D a facut din el un film cu adevarat reusit. Nimic nu se compara cu personajele care parca se plimba, cad, zboara etc parca prin sala de cinema. La un moment era un dinozaur cu 2 randuri in fata mea. Pretul e cu 2 RON mai mult decat la un film normal, dar credeti-ma ca merita.

2 Comments

Leave a Comment
  1. delphy / Jul 7 2009 7:34 pm

    eu merg seara 😀

  2. delphy / Jul 8 2009 10:40 pm

    noa bine nu erau bilete decat in primele 2 randuri…

Leave a Reply

