Skip to content
August 3, 2009 / Andrei Monenciu

Cum e cu ghipsul…

picior in ghipsNu stiu altii cum sunt, dar eu nu suport sa stau locului multa vreme.

Dupa cum bine stiti sunt in gips de aproape 5 zile si mai urmeaza 9 zile de gips.

Dupa aceste 14 zile voi afla daca trebuie sa ma operez de ruptura de menisc sau nu.

Ideea e ca am observat anumite chestii de cand cu gipsul:

  • am pofta de KFC si de shaorma de la turcul de pe centru
  • mi se face dor de oameni
  • am un pat k, dar statul pe spate ma rupe
  • e ft cald, dar deocamdata am fost scutit de mancarimi
  • nu am chef de nimic
  • e practic un har sa poti umbla liber pe unde vrei si fara sa schiopatezi

Mai multe pe parcurs, pana atunci sper sa nu fie cazul unei operatii.

5 Comments

Leave a Comment
  1. SoSorin / Aug 6 2009 11:45 am

    Hai ca Poti :p mai ai putin 😀

  2. monciu / Aug 6 2009 12:57 pm

    inca 6 zile…I know I can

  3. SoSorin / Aug 6 2009 2:24 pm

    Yes You Can :)))

  4. Весна / Feb 3 2010 3:09 am

    Cel mai bun articol , care am citit despre ceea ce simta omul care sta in ghips.))))
    “e practic un har sa poti umbla liber pe unde vrei si fara sa schiopatezi” – 100%. In ianuarie am avut ghips…

  5. monciu / Feb 3 2010 10:16 pm

    sper sa nu mai trec prin asa ceva ever 🙂

Leave a Reply

