Skip to content
August 3, 2009 / Andrei Monenciu

Tabara cu peripetii

meniscA mai trecut o tabara si am mai patit cateceva. Tabara trecuta era sa mor la rafting, tabara asta insa am scapat ma ieftin.

In timp ce alergam prin intuneric la jocul Hotii si politistii am dat de o sarma de uscat rufe. Rezultatul destul de simplu, am trecut dintr-o pozitie verticala in una orizontala, cu privirea la stele.

Ziua urmatoare inainte sa inceapa meciul de fotbal propriu zis, am facut o ruptura de menisc de toata frumusetea.

Pe la 12 jumate (noaptea) am fost la Urgente, la 2 acasa, ziua urmatoare din nou in tabara ( cu ghipsul dupa mine).

Acum stau cuminte acasa si astept sa treaa cele 2 saptamani de ghips sa vad daca este nevoie de operatie sau nu. Cred ca voi scrie mai mult pe blog dat fiind faptul ca sunt blocat in casa.

One Comment

Leave a Comment
  1. titus. / Aug 3 2009 3:11 pm

    ruptura de menisc ? ai pus`o baiatule :)) de acuma asa grija tre` sa ai

Leave a Reply

