Skip to content
August 8, 2009 / Andrei Monenciu

Ultima injectie…

injectieAm terminat si cu ultima injectie in abdomen. Practic de azi incepe numaratoarea inversa.

Dupa ce timp de 10 zile mi-am facut singur injectii in abdomen pentru a fluidiza curgerea sangelui, azi am facut-o pe a 10-a.

Mai am 3 zile si scot ghipsul, radiografii si aflu verdictul ortopedului, operatie sau nu. M-am uitat zilele astea mult pe net si meniscul asta e nasol rau cand se rupe, ideal ar fi sa nu o mai patesc vreodata.

Azi se implinesc fix 7 zile de cand nu am mai iest din casa, asa ca ar fi cazul sa ies putin la plimbare.

Totusi sunt 2 lucruri care ma opresc, barba crescuta in 2 saptamani si ghipsul largit. Nu vreau sa fiu confundat pe strada cu ceva cersitor din cauza barbii.

Leave a Reply

