Skip to content
August 13, 2009 / Andrei Monenciu

Teoretic is k…

kPractic nu stiu sincer ce sa zic. Ieri mi s-a scos ghipsul, a tras dr de picior, a impins, nu m-a durut nimic, a zis ca sunt k.

Nu a fost afectat meniscul si cam intr-o luna as putea sa joc din nou fotbal si sa alerg.

Culmea e ca aseara am fost putin la plimbare si m-a durut destul de tare piciorul dupa aceea. Nu am mai avut nimic in ghips, asa ca daca stie careva, e normal sa ai dureri destul de puternice dupca ce ti-l scoate din ghips?

In rest sunt happy ca pot sta normal pe scaun si ca nu mai car dupa mine cateva kg de ghips. Sunt ultumtor celor care m-au intrebat de sanatate si gastii adunate de Adela pt shaorma de la Turcu.

3 Comments

Leave a Comment
  1. brontozaurel / Aug 13 2009 2:31 pm

    Nu poti sa-l suni pe doctor sa il intrebi? Ce e valabil pentru o persoana e foarte posibil sa nu fie valabil pentru alta. Mai mult, daca e vreo problema, doctorul poate sa aiba si o solutie. Mie anul trecut imediat dupa ce am fost operata mi-a spus sa le zic daca am dureri, because they can do something about it.

  2. brontozaurel / Aug 13 2009 2:35 pm

    PS am zis eu “daca e vreo problema” <– desi sper si nu prea cred ca e cazul, dar stii cum se zice, mai bine nu risti sa te frigi si sufli si in iaurt…

  3. ade / Aug 13 2009 2:53 pm

    mi-i ciuda pe ploaie numa. daca nu ne imprastia, si pe hol aveai musafiri monciule 🙂

Leave a Reply

