Skip to content
August 28, 2009 / Andrei Monenciu

Dimineata perfectă…

rasaritDe ani de zile nu am mai avut o dimineaţă perfectă. După ce m-am culcat la ora 3 (până la 2 am avut de lucru), la 9 fix am auzit ceva diferit de alarma de la telefon. Dragul meu vecin de la 6 (fix deasupra) îşi renovează baia aşa că mă anunţă în fiecare dimineaţă că ziua a început şi să nu lenevesc.

Ăsta e farmecul să stai la apartament, cunoşti o grămadă de oameni de treaba. Noroc ca boxele mele îi acoperă sunetul de găurit, sper că vecinul până la etajul 1 le place muzica mea, încerc să fiu cât mai diversificat.

4 Comments

Leave a Comment
  1. Alexandru Seres / Aug 30 2009 4:42 am

    Asta e farmecul vietii la bloc. Vad dupa poza ca suntem pe aceeasi lungime de unda 🙂

  2. Rick / Aug 30 2009 2:50 pm

    Heh, eu mă culcasem la şase, iar pe la 8 au început să sparga asfalt în faţa blocului…can’t express the wonderfull feeling xD
    Quote: Sper că vecinul până la etajul 1 le place muzica mea

    Criminală faza

  3. monciu / Aug 30 2009 3:17 pm

    @Alexandru Seres, etajul 5 🙂

  4. nushcine / Sep 2 2009 9:46 pm

    test

Leave a Reply

