Skip to content
October 13, 2009 / Andrei Monenciu

Am câştigat un snowboard de la Eximtur

eximtur

Am participat săptămâna trecută la un concurs organizat de cei de la Eximtur. Premiul pe săptămâna trecută era un snowboard Atomic Terminal cu legături. După multe voturi şi bătăi de cap, chiar şi după nişte descalificări, am fost anunţat  (telefonic) duminică seara de către Adriana Borotici că am câştigat snowboard-ul.

Sincer să fiu am fost impresionat de faptul că organizatorii au ţinut cont de obiecţia mea legată de numărul de voturi a celor doi, care până la urmă au fost descalificaţi. Acum aştept să fiu contactat de către cei de la Hervi’s pentru mai multe detalii legate de placă. Cum o primesc acasă pun ceva poze cu ea pe blog. Deocamdată trebuie să strâng bani pentru boots şi haine cu adevărat de snowboarding.

Vă mulţumesc tuturor celor care m-au votat, fără voi nu aş fi câştigat această placă. Sper să vă văd la iarnă pe pârtie.

8 Comments

Leave a Comment
  1. Carcotasu / Oct 13 2009 5:27 pm

    Felicitari! Sa il stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!

  2. monciu / Oct 13 2009 5:56 pm

    ms, ms, sper sa-mi ajunga un picior rupt pe anul asta 🙂

  3. brontozaurel / Oct 14 2009 1:16 am

    yeeey! bravo! 😀 si sa nu-ti mai rupi nimic… si nu doar anul asta.

  4. monciu / Oct 14 2009 11:24 am

    ms, asta sper si eu 😀 un menisc ajunge

  5. robi / Oct 14 2009 11:29 am

    fara din astea ca eu imi aduc aminte cand am fost la Rodna si ziceam ca macar o mana sa am rupta si iaca am rezolvat-o si pe aia atunci:))

  6. Tensaijy / Oct 15 2009 5:27 pm

    You’re welcome :-” , dar totuşi care a fost faza cu ” ăia 2 ” proxy şi dealea ?

  7. me / Jan 20 2010 7:40 pm

    ti-a ajuns snow-ul? chiar l-ai primit?

  8. monciu / Jan 25 2010 4:04 pm

    m-am si dat cu el weekend-ul asta 🙂

Leave a Reply

