Skip to content
October 15, 2009 / Andrei Monenciu

Părerea mea despre Windows 7

windows 7

Ieri seară mi-am instalat şi eu versiunea finală de la Windows 7, mai exact Windows 7 7600, x86 Ultimate. Installer-ul este foarte rapid şi fain, chiar au evoluat mult. Am instalat tot ce aveam de instalat, am fost uimit de cât de bine merge şi cât e de eye candy.

Mi-am instalat driverele toate, deşi pe majoritatea le vedea singur. Am instalat chiar şi playerele video, de downloadat, până şi programele de proiectare au mers perfect. Văzând că totul merge atât de grozav am zis să instalez şi Pro Evolutin Soccer. Aici am dat de o problemă, nu mă lăsa să activez VSync-ul jocului, în consecinţă, tot la 5 secunde imaginea era puţin distorsionată imaginea.

Am şi eu un joc pe care vreau să-l joc şi Windows-ul nu-mi permite. În consecinţă am trecut din nou la XP, care deşi sună ciudat merge perfect. Mi se pare puţin penibil să lansezi un OS şi să nu acoperi toate posibilităţile. Culmea e că nu am o placă video antică, e un Nvidia 9500  GT.

Concluzie: Windows-ul e foarte bun, arată bine, merge strună, dar acel 1% pe care îl reprezintă jocul m-au făcut să renunţ la el.

Update: am revenit la Windows 7, bug-ul legat de PES 2010 e aproape rezorvabil. Nu ma lasa inima sa trec de la BMW (Win 7) din nou la Dacia (Win Xp)

Cam asa arata al meu

windows 7

2 Comments

Leave a Comment
  1. Tensaijy / Oct 16 2009 1:55 pm

    Arată aproape la fel de bine ca linux :-” ( şterge celălalt comm , n-am nimerit tastele XD )

  2. monciu / Oct 16 2009 2:32 pm

    arata cum arata, dar se misca exmplar

Leave a Reply

