Skip to content
October 21, 2009 / Andrei Monenciu

Când îți merge prea bine…

shopping

Se întâmplă ceva rău. Azi am mers la shopping pt hainele de snowboard. Aveam nevoie de o geacă, pantaloni și boots. Am luat cu mine 6 mil jumate și am mers spre Hervi’s. Geacă mi-am găsit la 1 mil 300 (am avut reducere 20 de RON de la 150 la 130 fiindcă aveam ceva bonus online). Pantaloni mi-am găsit la Metro la un preț bestial de 33 de RON (reduși de la 1 mil 200) Culmea e că era o singură pereche, mărimea mea perfectă și erau Active, deci e de calitate.

Mai trebuie să-mi caut boots pt snowboard, dacă știe cineva vă rog anunțați-mă. Ca și bonus mi-am luat și o haină de iarnă de zi cu zi și mi-au rămas și 2 mil 600 pentru boots, sper să mă încadrez în banii ăștia.

Nu vreau să revin la rădăcinile mele pesimiste, dar de fiecare dată când mi se întâmplă ceva foarte fain, urmează ceva la fel sau chiar mai nasol. Sper să mă înșel și să fie totul super roz.

7 Comments

Leave a Comment
  1. ade / Oct 22 2009 11:04 am

    ce inseamna boots? ghete?
    si daca is ghete de ce nu le poti zice simplu ghete si nu boots?

  2. monciu / Oct 22 2009 1:34 pm

    boots ar fi ghete speciale pentru snowboard, asa li se zice si in comerts “boots”. Can spui “boots” e clar ca te referi la acele ghete speciale pentru snowboard, un fel de clapari, dar diferiti

  3. Carcotasu / Oct 23 2009 9:42 am

    Pfff…

  4. sebastian / Oct 26 2009 11:27 am

    suna mai CUL “boots”, mai Ade. ce stii tu?? :)))
    imi place “optimismul” tau Monciu. :>

  5. monciu / Oct 26 2009 2:05 pm

    prietene, nu e vorba de cool, e vorba ca asta e termenul folosit si de catre comercianti. Cand spui boots e foarte clar la ce te referi 🙂

  6. sebastian / Oct 26 2009 6:05 pm

    da da da. sigur. cum zici tu :-j

  7. monciu / Oct 26 2009 6:47 pm

    cat de optimism…era doar o observatie, nu cred ca are legatura cu optimism sau pesimism. Zic doar ce am observat de cativa ani 🙂

Leave a Reply

