Skip to content
October 30, 2009 / Andrei Monenciu

Cât costă un sport de iarnă?

snowboarding

În primul rând vreau să spun că un sport de iarnă nu este deloc scump, dacă dorești să îți cumperi toate cele necesare. Spun asta fiindcă e un sport de sezon, deci ce cumpărați acum puteți folosi mulți, mulți ani încolo. Nu mă bag la schiuri și dinastea fiindcă nu m-am documentat la prețuri, în schimb despre snowboard-uri știu câteceva.

Pentru a fi cât de cât pregătit ai neaparată nevoie de:

  • snowboard prețul la o placă nouă începe de la 300RON, la care se mai adaugă legături, deci + 150 RON. Poți găsi o placă bună cu legături bunicele pe la aproximativ 500RON, iar dacă vrei ceva cu adevărat profi, sare ușor peste 1000 RON. În schimb dacă optezi pentru un snowboard second, prețurile încep de la 150-200 RON cu legături cu tot și pot urca în funcție de producător până la peste 1000 RON.
  • boots (ghete speciale de snowboard), cei noi încep de la 20 RON și pot urca până la 800 RON. Cei second încep de la 100 RON și așa cum este normal, prețul crește în funcție de calitatea lor.
  • geacă și pantaloni ambele ar trebui să intre în aproximativ 300 RON.
  • mănuși începând de la 30-40 RON
  • ochelari între 40-100 RON
  • căciulă asta ține de fiecare

PS eu mi-am găsit boots Cygnus la 300 RON.

6 Comments

Leave a Comment
  1. Carcotasu / Oct 30 2009 6:01 pm

    acuma daca tot esti echipat, la iarna sa incarci un filmulet pe blog cu tine. dar nu filmulet din’ala intitulat “how NOT to” sau “EPIC face plant”, ci din’ala care sa contina cel putin un flic peste cap cu triplu surub si aterizare in doua maini… 😛

  2. monciu / Oct 30 2009 6:21 pm

    chiar aseara ma gandeam ca sper sa ma tina genunchiul la iarna sa nu am baiuri si acuma tu-mi ceri dinastea? O sa ajung la show-ul ala de la MTV, Scarred :))

  3. finebaby / Oct 31 2009 10:21 pm

    adevarul e ca am nevoie de o noua placa de snowboard.

  4. chrina / Oct 31 2009 10:58 pm

    dar sa aduci zapada cat te costa, Monciule ? 🙂

  5. monciu / Nov 1 2009 7:51 pm

    asta vreau sa stiu si eu, eu voi fi Mahomedul care se duce la munte si nu invers 😛

  6. monciu / Nov 1 2009 7:54 pm

    @Finebaby, o fată cu snowboard? I’m impressed 😀

Leave a Reply

