Skip to content
October 30, 2009 / Andrei Monenciu

Pro Evolution Soccer 2010 pe Windows 7

Pro Evolution Soccer din punctul meu de vedere este singurul joc de fotbal adevărat. Fifa este drăguț, dar PES este un simulator de fotbal. Până în 2005 obișnuiam să joc Fifa, dar PES m-a cucerit prin grafica și gameplay-ul realist. Puteți downloada Pro Evolution Soccer 2010 destul de repede de aici

Din câte am observat în Windows 7 este o mică problemă cu Vsync-ul. Konami a legat setările grafice ale jocului de platforma grafică a sistemului de operare. Vsync-ul se activează doar dacă monitorul are minim 60 hz refresh rate, iar fără Vsync jocul merge groaznic. Acest lucru se datorează faptului că Windows 7 rotunjește hz-ii monitorului în jos, al meu are 59,9 hz și sunt văzuți de OS ca fiind doar 59.

Acest mic set back poate fi reyolvat destul de ușor, downloadezi Powerstrip, apoi mergi la Display Profiles, configure și setezi la HZ în loc de 59, 60. Mergi la Settings la PES 2010 și activezi Vsync-ul. Dacă și după asta ai probleme, mai poți downloada Riva Tuner și faci overclock la placa video, dar de obicei Powerstrip e de ajuns.

22 Comments

Leave a Comment
  1. alexu` / Dec 21 2009 7:02 pm

    am downloadat powerstrip am “mers” la Display Profiles si la hz aveam 60 . Am intrat in pes imi apare KONAMI scris cu rosu si dupa mi se inegreste ecranul .. ce sa fac , ma poti ajuta te rog ?

  2. monciu / Dec 22 2009 10:22 pm

    a mai folosit cineva acelasi joc fara sa aiba probleme? S-ar putea sa tina de rezolutie sau de driverul tau video. La alte jocuri nu ai probleme asemanatoare?

  3. paul.org / Jan 29 2010 3:46 pm

    eu am windowus 7 si imi mere jocu erfect..singura proplema e ca nu pot juk la become a legend…nuj de ce….ma poate ajuta careva va rog…

  4. Liviu / Mar 29 2010 7:18 pm

    aceeasi problema am si eu…. PES 2010 imi merge perfect….far cini o problema dar nu imi merge sa jos la BECOME A LEGEND:(:(:(:( ma poate ajuta kreva….pls…..

    dak aveti raspunsul…baga-ti ID ……..livio_92…..pls

    MS MOOLT

  5. iceman / Apr 15 2010 6:04 pm

    am si eu o problema am windows 7 si pana acum cateva zile mi-a mers perfect pes 2010 si acum nu stiu ce s-a intamplat imi intra in joc imi arata chestia cu konami si apoi cand sa apare traileru de la pes si sa intre in meniu se inchide se nu mai intra in joc si apoi doar prin ctrl alt delete ies din el

  6. monciu / Apr 16 2010 3:33 pm

    @iceman, poate ai prins ceva virus sau s-a modificat ceva la el. Eu iti sugerez sa reinstalezi jocul si nu vad de ce nu ar merge.

  7. monciu / Apr 16 2010 3:35 pm

    iar ceilalti care aveti problema cu Become a Legend. Conteaza si ce versiune de PES 2010 aveti, eu am Reloaded si merge fara probleme, dar am inteles ca sunt si patchuri care fac sa mearga si optiunea become a legend. Oricum nu e o optiune prea grozava, mai fain e sa joci cu o echipa intreaga.

  8. sorin / Apr 23 2010 9:05 am

    imi mergea cool pe vista…am bagat windows 7 si mi.a mers in reluare…am luat powerstrip si am urmat instruciunile voastre..iar akm merge super..multumesk mult baieti!

  9. monciu / Apr 23 2010 8:10 pm

    ma bucur ca-ti merge 🙂 keep o playing 😀

  10. stefan / May 10 2010 3:36 pm

    eu am versiunea reload si tot nu imi merge become a legend pe windows7 daca puteti sa ma ajutati contactatima la adresa yo_stefy_yo_1997@yahoo.com

  11. andrei / Jun 21 2010 3:14 pm

    mie imi da not installed nustiu de ce:(

  12. andrey / Jun 22 2010 6:54 pm

    Buna.eu am pes 2009 dar nu stiu comenziile si cum se fac schemele.ma poate ajuta si pe mn cineva?

  13. stef / Jun 30 2010 10:32 am

    yo am pes 2010 si cand dau la antrenament imi merge bn, da cand joc in ML sau Cl imi merge in reluare:(( ma ajuta si pe mn cnv ? plzz

  14. vasile / Jul 4 2010 10:01 am

    Joc pes 2010 merge chiar bine, numai ca ” become a legend” nu merge.. fac profilu si tot la jucator si la ultima faza cu echipa cand selectez imi iese jocul.Am windows 7 .Spuneti va rog ce pot sa fac ca v reau sa incerc become a legend ,Mz mult

  15. monciu / Jul 8 2010 11:13 pm

    @Andrei, cercul inseamna centrare, patratul sut, x-ul inseamna pasa, iar triunghiul pasa inainte

    Pentru cei cu Become a Legend, e ceva bug al jocului downloadat de voi, eu nu am avut niciodata problema asta, incercati alte versiuni

    Pentru cei care sacdeaza, incercati powerstrip

  16. menThol69 / Dec 7 2010 8:12 pm

    salut . am si io o problema cu RPES 2010 . l-am instalat complet, si cand dau pe shortcut -u de pe desktop sa intru in el imi zice : Pro Evolution Soccer is not installed. nu stiu ce sa ii mai fac. astept un raspuns inteligent . mersi fain .

  17. alex / Sep 23 2011 3:33 pm

    Aceeasi problema e si la pes 2012? Merge ca naiba cand ma apropii de poarta.

  18. dvalentin97 / Nov 25 2012 9:06 am

    deageaba tot in reluare se misca frt

  19. Eduard99 / Jan 14 2013 9:14 pm

    ajutatima si pe mn va rog frumos cand aveam windows XP se vedea grafica excelent ziceati ca jok fifa 2013 dar akm ca am windows 7 mi se vede foarte urat ce trb facut ajutatima va rog frumos :((

  20. George / Apr 14 2013 7:20 pm

    Am luat Powerstrip , ati zis sa schimb in 60hz , atat am dar Become a Legend tot nu merge..

  21. Anonim / May 2 2013 8:48 pm

    de unde pot descarca vsync?

  22. eduard89689 / Nov 24 2013 8:02 pm

    ajutatima si pe mn va rog frumos cand aveam windows XP se vedea grafica excelent ziceati ca jok fifa 2013 dar akm ca am windows 7 mi se vede foarte urat ce trb facut ajutatima va rog frumos 😦 (

Leave a Reply

