Skip to content
November 1, 2009 / Andrei Monenciu

You’re special just like everybody else

diferit

Am folosit titlul în engleză fiindcă mi se pare mai natural. Ideea e simplă, de mici suntem “îndoctrinați” de părinți că suntem ce mai deștepți, cei mai frumoși, cei mai descurcăreți etc. Părinții care nu o spun, cam cred asta despre proprii copii. Unii întra-adevăr sunt, alții nu prea, unii chiar deloc.

Diferența majoră însă nu este dată de genele din care ești făcut, normal că au o anumită pondere, nu sunt absurd, dar nu ele dictează. Pentru a ajunge ceva mai mult decât mediocru, ai nevoie de disciplină, priorități și multă, multă muncă. Am văzut cu ochii mei cum oameni isteți, talentați au fost depășiți de oameni mai “prostuți”, dar mai sârguincioși.

Până la urmă totul se rezumă la gândire, vrei să fii încă unul din mulțime și poate să te descurci cât de cât cu talentul pe care-l ai sau vrei să ieși din tipare și să dai tot ce ai mai bun din tine?

Asta e una dintre ideile care mi-au venit în timp ce veneam acasă prin frigul ăsta.

Leave a Reply

