Skip to content
November 4, 2009 / Andrei Monenciu

Femeile chiar sunt de pe Marte

femeile

Radio Zu, aproximativ ora 7 30, trafic. O femeie spunea la radio că ea nu crede în ideea de a-ți înșela prietenul, dar s-a culcat cu șeful ei (căsătorit) pentru un job bun. A spus că i s-a părut k fiindcă nu-și mai iubea prietenul. Aceași femeie spunea că preferă bărbații căsătoriți fiindcă sunt mai grijulii și oarecum mai disperați. Femeilor le plac atențiile astea romantice.

În creierul meu de bărbat s-a produs o mică descărcare electrică și am exclamat “ce paradox”. Femeile vor bărbați grijulii, dar și să le ignore pentru a le lăsa să îi vrăjească. De asemenea ele se plâng că sunt înșelate, dar tot ele la rândul lor participă la procesul de înșelare a unei alte femei.

Acuma știu că bărbații au o cunoaștere limitată în domeniu ăsta, dar nici chiar așa. Până la urmă cred că atunci când am postat poza asta, am avut extrem de multă dreptate.

PS nu vreau să mă ba în tot felul de polemici pe subiect, a fost doar o chestie care mie mi s-a părut extrem de ciudată.

3 Comments

Leave a Comment
  1. brontozaurel / Nov 4 2009 9:18 pm

    Hehe, stii ca ma gandeam la poza aia zilele trecute? Pentru ca mi-am dat seama ca, daca e sa ma bazez doar pe experienta mea, poza aia se insala groaznic de tare (as funny as it may be when you first see it).

    Vad zilnic tipi in metrou, pe strada, la faculta, etc. Am eu o slabiciune pentru tipii cu parul lung si cu barba. Aia imi atarag in primul rand privirile. Nu cred ca mi-ar placea sa ma sarut cu unul insa. Si de aici cred ca se intelege ca nu m-am sarutat cu unul pana acum. Ei, tipii aia nu ma observa pe mine. Altfel spus, ma ignora. Si totusi, nu raman moarta dupa ei. Ii vad, ii etchetez cu imi place cum arata, merg mai departe si uit de ei. Singurii tipi dupa care am ajuns sa fiu in limba au fost cei care mi-au acordat ei mie atentie intai. Si care apoi mi-au satisfacut standardele. Am si eu demnitatea mea. Nu-mi da atentie, ridic din umeri si merg mai departe, bye, bye. A guy’s gotta make it obvious for me that he is willing, otherwise it’s as sure as Hell I won’t make the first step. Dar na, asta sunt eu. Poate ca altele sunt altfel. Nici eu n-as putea spune ca inteleg femeile… desi ma numar printre ele. 🙂

  2. ade / Nov 4 2009 10:11 pm

    :)) mai si mie imi plac tipul ala de baieti “bad boy” de sa faca semi infarct taica-meu. cu toate acestea am cunoscut doar 2 sau 3 max. in intreaga mea viata. cunoscut in sensul de vazut :)) taicameu e intreg in continuare.
    dar cand trec peste telenovelismele astea si ajung pe planeta pamant realizez ca de fapt trebuie cineva intreg si echilibrat. fara excese din astea.

    p.s. si mie imi plac astia cu barba si par lung brontozaurel
    p.s. las monciu, si barbatii is parsivi

  3. monciu / Nov 4 2009 11:05 pm

    @ade, totusi trebuie sa recunoastem ca femeile is mai smechere in domeniul asta + e tare cum femeile se planga de inselat, dar ele la randul lor inseala si ajuta la procesul de inselare :))

Leave a Reply

